خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاروان‌های غیرمجاز پوشش بیمه‌ای مناسب ندارند

مدیرعامل شرکت مرکزی عاملان زیارتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کاروان‌های غیرمجاز هیچ گونه مسئولیتی را نسبت به زائران از نظر تغذیه، درمان، بیمه، اسکان و غیره برعهده نمی‌گیرند.

کاروان‌های غیرمجاز پوشش بیمه‌ای مناسب ندارند

حسین رضاییان مدیرعامل شرکت مرکزی عاملان زیارتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به کاروان هایی که به صورت غیرمجاز زائران را به عتبات می فرستند، اظهار داشت: این کاروان ها پرسشها و کاستی هایی دارند از جمله اینکه بیمه نیستند یا با پوشش ناقص زائران را بیمه می کنند، به طور مثال اگر 80 نفر در تور آن ها عضویت کرده باشند، 5 نفر را بیمه می کنند، بنابراین پوشش بیمه ای مناسب ندارند.
وی در ادامه گفت: اغلب این کاروان ها مکان مناسبی را جهت اسکان زائران گزینش نمی کنند، در حالی که شرکت حج و زیارت ستاد عملیاتی دارد که اقداماتی از جمله سرکشی به هتل ها، کنترل غذا و سرویس دهی رستوران ها، آمبولانس های مجهز و غیره را جهت راحتی و اسکان هرچه بهتر زائران انجام می دهد.

عبارات مهم : حج و زیارت – غیرمجاز

رضاییان با اشاره به اینکه کاروان ها و تورهای غیرمجاز به شیوه های متفاوت از مردم پول می گیرند، تصریح کرد: تورها و کاروان های غیرمجاز زمانی که زائران را به عتبات می رسانند از راه های گوناگون کسب درآمد می کنند و هیچ گونه مسئولیتی را نسبت به زائران از نظر تغذیه، درمان، بیمه، اسکان و غیره بر عهده نمی گیرند.
وی افزود: کاروان های مجاز شرکت حج و زیارت به زائران خود مبلغ 200 دلار ارز می دهند، اختلاف قیمتی که بین کاروان های غیرمجاز و کاروان های مجاز وجود دارد به علت همین ارزی است که از سوی کاروان های مجاز در اختیار زائران قرار می گیرد، تورهای غیرمجاز از همین اختلاف قیمت جهت جذب مشتری استفاده می کنند بدون آن که ارزی به زائران بدهند.
رضاییان با اشاره به قیمت کاروان های زمینی و هوایی بیان کرد: قیمت بسته های زمینی سفر از 800 هزار تا یک میلیون و 100 هزار تومان است و قیمت بسته های هوایی از یک میلیون و 370 هزار تا یک میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | غیرمجاز | رضاییان | میلیون | زائران | اختلاف | اخبار رفاه و تعاون | تورهای غیرمجاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *