خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چینی‌ها خلیج فارس را پارو می‌کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صیادان چینی با قایق‌های مجهز به تکنولوژی‌ تازه به صید ماهی در حجم اوج در منطقه هرمزگان می‌پردازند و این میزان صید به حدی است که زیست‌بوم منطقه را عوض کردن داده هست.

چینی‌ها خلیج فارس را پارو می‌کنند

محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیستگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به حضور صیادان چینی در خلیج فارس ، اظهار داشت: طی بازدیدهای اخیری که از این استان به عمل آمد، مشخص شد که منبع مهم درآمد مردم استان هرمزگان صیادی است و آن ها از این طریق امرار و معاش می کنند و به گفته ساکنان این استان، حضور صیادان چینی در این منطقه و سواحل خلیج فارس جهت آن ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.
سعیدی با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان منطقه با صدور مجوز به صیادان و مردم هرمزگان موافقت نمی کنند و حتی ساکنان این استان با وجود اینکه بارها به استانداری جهت دریافت مجوز و حل مسئله خود مراجعه کرده اند، هیچ نتیجه ای نگرفته اند، گفت: این در حالی است که قایق های صیادی چینی در سواحل کشور عزیزمان ایران به ماهیگیری می پردازند.

عبارات مهم : تکنولوژی – کمیسیون

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: طبق گفته صیادان هرمزگان، صیادان چینی با قایق های مجهز به تکنولوژی تازه به صید ماهی با حجم اوج در منطقه می پردازند و این میزان صید به حدی است که زیست بوم منطقه را عوض کردن داده است.
وی در ادامه گفت: آنچه که در دیدار از مناطق متفاوت به هرمزگان مشاهده شده، محرومیت شدید مردم استان است که نیاز به پیگیری و کارها مناسب جهت ایجاد زمینه های اشتغال مناسب دارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تکنولوژی | کمیسیون | هرمزگان | اخبار محیط زیست | خلیج فارس | محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس | صیادی | قایق های چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *