خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیش بینی برگزاری جشنواره دایره خلاق در سطح بین المللی

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: جهت استفاده از ایده های جوانان در سطوح جهانی می توانیم این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ عیسی علیزاده مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در سومین جشنواره ملی دایره خلاق(مبلمان شهری با محوریت کودک) که شب گذشته در باغ کتاب برگزار شد، با بیان اینکه شهر پایگاه مهم تمدن انسانی و تبلور ذهنی و تکنولوژیک بشر هست، اظهار داشت: انسان این شهر را جهت امنیت، آسایش و رفاه خود بنا کرده و تاثیر دائمی و فراگیر بر زندگی او خواهد داشت.

وی افزود:شهر فقط یک سکونتگاه نیست بلکه آبادی است که روح اجتماع را متبلور کرده و از آن هویت می گیرد. زیاد کردن جمعیت شهرها و به تبع آن توسعه شهرهای کوچک و بزرگ، شاخصه عصر حاضر است و توسعه پایدار این شهرها در گرو داشتن برنامه ریزی و مدیریت شهری کارآمد آن است.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه شهرهای تازه با پرسشها متفاوتی مواجه هستند، گفت: فضاهای عمومی شهری یا به عبارتی فضایی که در آن تعاملات اجتماعی شهروندان شکل می گیرد در کشور ما روز به روز در حال افول است و بدون هیچگونه بار فرهنگی و اجتماعی به حیات خود ادامه می دهند که این امر باعث شدت یافتن بحران هویت در آنها شده است است.

پیش بینی برگزاری جشنواره دایره خلاق در سطح بین المللی

علیزاده ادامه داد: امروزه آشنایی انسان و نیازهای متفاوت در عرصه های زندگی اجتماعی و فرهنگی از الزامات اولیه در جهت دستیابی به یک شهر خوب است.

وی با بیان اینکه انسان موجودی هدفمند و جویای نشاط، خوشبختی، سعادت، شادابی و سرزندگی است،تصریح کرد: تمام آن ها حلقه مفقوده زندگی شهر هست، امروزه به دلایل گوناگون، تامین نشاط، خوش حالی و سرزندگی شهری به یکی از دغدغه های مهم نظام مدیریت شهری تبدیل شده است است.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه امروزه جوامع شهری با پرسشها و معضلات اجتماعی گوناگونی روبه رو هستند، گفت: فشارهای ناشی از پرسشها اقتصادی و اجتماعی، کارو فعالیت های مستمر جهت تامین زندگی، کمبود وقت و فضای کافی جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت، فضاهای یکنواخت شهری و سایر پرسشها زندگی ، همگی نقش مهمی را در کم کردن کیفیت زندگی انسان ها در شهرها ایفا می کنند.

علیزاده اضافه کرد: این پرسشها و پرسشها در نهایت موجب کم کردن سرزندگی در میان افراد جامعه و به تبع آن زیاد کردن آسیب ها و معضلات اجتماعی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: جهت استفاده از ایده های جوانان در سطوح جهانی می توانیم این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از شروط مورد نیاز جهت محیط سرزنده، تنوع کالبدی مناسب در منظر شهری هست، چراکه می تواند بستر فضایی مناسبی را جهت حضور افراد مهیا کند،آنچه باعث پایداری سرزندگی می شود، استمرار حضور و فعالیت های انسان در فضای شهری است.

وی افزود: تامین امنیت و آسایش روانی و فیزیکی، حضور اجتماعی فعال، لذت بخش و با نشاط و استمرار آن در فضا و پاسخگویی به فعالیت ها، می تواند زمینه ساز ارتقاء حس تعلق و سرزندگی باشد.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بر اساس آیین نامه شرکت زیباسازی مهم ترین وظیفه این شرکت ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، تاکید کرد: بدون تردید این شرکت در همه کارها مرتبط با حوزه سیما و منظر شهری همه جوانب را در نظر می گیرد.

علیزاده با اشاره به اینکه شرکت زیباسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هر لحظه حامی ایده های مخاطبان خود بوده هست، تصریح کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هر لحظه حامی و هماهنگ کننده برنامه هایی که در سه دوره ی گذشته برگزار شد، بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری که در حوزه نیمکت شهری بود، افزود: آثاری که در جشنواره اول به نمایش درآمد آثار متنوع و بسیار خوبی بود.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در هر دوره در شورای سیاستگذاری آسیب شناسی دوره بعدی را انجام می دادیم، یادآور شد: در سال 94 عمده فعالیت های شرکت در حوزه بافت تاریخی متمرکز شد و شرکت جشنواره دایره خلاق را با رویکرد مبلمان تاریخی برگزار کرد که آثار این جشنواره هم بسیار خوب و متنوع بود به گونه ای که بعضی از آنها در سطح شهر و در منطقه 12 مورد استفاده قرار گرفت.

پیش بینی برگزاری جشنواره دایره خلاق در سطح بین المللی

علیزاده با تاکید بر اینکه بدون تردید شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مربوط به همه اقشار جامعه هست، گفت: بعد از برگزاری دوره دوم همکاران و دوستان ما در شورای سیاستگذاری به این جمع بندی رسیدند که رویکرد این دوره را به عنوان کودکان تخصیص داده شده است دهند چراکه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در این عنوان نارسایی های زیادی دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم عنصر مهم برنامه را در سالهای آینده خلاقیت و قشنگی قرار بدهیم و این برنامه در سال های آتی نیز با مباحث بهتر ادامه پیدا کند چراکه هر دو عنصر در کنار هم می تواند آثار خوبی را خلق کند.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بر اساس پیشنهاد دوستان می توان از ظرفیت های بین المللی جهت برگزاری این جشنواره استفاده کرد، افزود: شرکت زیباسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران درصدد بررسی این عنوان است.

وی به شاخصه مبلمان های شهری اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه این مبلمان ها این است که اگر کسی از آن استفاده هم نکند باز هم به عنوان المان شهری می تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: جهت استفاده از ایده های جوانان در سطوح جهانی می توانیم این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

علیزاده در آخر گفت: آثار سه دوره گذشته جشنواره ملی مبلمان شهری (دایره خلاق) در کتابی با این عنوان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

آثار جشنواره ملی مبلمان در کتاب منتشر می شود

واژه های کلیدی: معضلات اجتماعی | برنامه ریزی | انسان در فضا | تمدن انسانی | شهرداری | جشنواره | مبلمان | برنامه | سرزندگی | زندگی | دایره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *