خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پلیس از نماینده مجلس شکایت کرد

سخنگوی نیروی انتظامی شرح ضرب و شتم یک پلیس از سوی نماینده مجلس را تشریح کرد.

پلیس از نماینده مجلس شکایت کرد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سعید منتظر المهدی با تایید خبر مجروح شدن مامور پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد گفت: صبحگاه امروز در حالی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قصد عبور از مسیر خاص فرودگاه را داشت با ممانعت مامور پلیس راهور روبرو شد.

وی افزود: مامور پلیس با توجه به وظایفی که بعد از اتفاق تروریستی در محدود فرودگاه رخ داده، موظف به کنترل مدارک هویتی و شناسایی افراد تردد کننده هست. بعد از توقف خودروی سواری این نماینده ، متاسفانه وی و همراهانش اقدام به فحاشی و ضرب و شتم مامور پلیس راهور می کنند که در این اتفاق بینی مامور پلیس در گیت فرودگاه به وسیله نماینده مجلس شکسته می شود.

پلیس از نماینده مجلس شکایت کرد

گفتنی هست؛ براساس اطلاعیه ناجا، باشکایت پلیس، پرونده قضایی تشکیل شده است است.

برهمین اساس، حمدالله کریمی نماینده بیجار روایت دیگر از این درگیری دارد.

به گفته کریمی،

امروز قرار بود ساعت ۶:۵ به همراه وزیر راه، مسکن و شهرسازی وتعدادی از نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان کردستان جهت سرکشی به پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در منطقه و اطلاع از پرسشها مردم در حوزه مسکن و راه به استان کردستان سفر کنیم که با توجه به ترافیک ۵ دقیقه دیرتر به فرودگاه رسیدم. به همین علت خواستم با ماشین مسیر حدود 100 متری از پارکینگ تا ورودی ترمینال شماره ۲ فرودگاه را طی کنم که مامور حراست فرودگاه مانع این کار شد.

سخنگوی نیروی انتظامی شرح ضرب و شتم یک پلیس از سوی نماینده مجلس را تشریح کرد.

وی افزود: بعد از این من کارت شناسایی نمایندگی را ارائه کردم که باز هم اجازه ورود ماشین من به محدوده مسیر اختصاصی ترمینال داده نشد، از این رو من از ماشین پیاده شدم و به سمت ترمینال حرکت کردم و قرار بود ماشین شخصی بنده به همراه راننده، همسر من را به محل کار برساند، ولی درحالی که من به همراه معاونان وزیر و تعدادی از نمایندگان در فرودگاه منتظر پرواز بودم همسرم با من تماس گرفت که مامور راهور ناجا مانع حرکت ماشین شده است هست. این مامور پیش از آنکه من از ماشین پیاده شوم نیز در صحنه حاضر شده است بود.

کریمی ادامه داد: من بلافاصله خود را به ماشین حامل همسرم رساندم و مشاهده کردم که مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را ترساندن می‌کند و علاوه بر تهدید، فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و مانع حرکت ماشین شده است بود و من نیز در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم.

وی تاکید کرد: من هیچگاه نخواستم بی قانونی انجام بدهم و به محض اینکه دریافتم امکان ورود با ماشین شخصی به محدوده تاکسی‌های برابر ورودی ترمینال را ندارم، پیاده حرکت کردم، ولی نمی‌دانم به چه علت ماموران راهنمایی و رانندگی مانع همسر من شدند و به او در برابر من توهین کردند. در حالی که من مشغول انجام وظیفه و در مسیر سفر به حوزه انتخابیه جهت پیگیری به پرسشها مردم به همراه وزیر و تعدادی از نمایندگان بودم.

نماینده بیجار در آخر تصریح کرد: فیلم این درگیری هم در دوربین‌های حفاظتی و هم در گوشی من وجود دارد و البته من تا این لحظه قصد انتشار این فیلم را ندارم، چراکه اعتقاد دارم حرمت نیروی انتظامی باید حفظ شود و باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه نگردد و انتظار دارم نیروی انتظامی جهت این اتفاق عذرخواهی کند و به جای فرافکنی و یک طرفه بازتاب دادن عنوان اصل عنوان را بپذیرد و ضمن اینکه همسر من نیز از مامور راهنمایی و رانندگی شکایت خواهد کرد و من نیز در حال حاضر در بازداشت به سر نمی‌برم و به همراه وزیر راه در سفر استانی سنندج هستم و عنوان بازداشت را قویا تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

تشکیل پرونده قضایی جهت نماینده مجلس

پلیس از نماینده مجلس شکایت کرد

واژه های کلیدی: نیروی انتظامی | نمایندگان مجلس | نماینده مجلس | راهنمایی | فرودگاه | رانندگی | استانی | همراه | ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *