خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیرات ، پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در قالب گشت سیار خاص ماه رمضان از واحدهای صنفی در شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران طی روزهای گذشته بازرسی شد.

واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیرات ، پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش

بهمن حسن بیگی مدیر گشت سیار تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضاییگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در قالب گشت های سیار خاص ماه رمضان به وسیله گشت تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از آش و حلیم فروشی های محله تجریش بازرسی انجام شد، به همین جهت یک واحد به علت فروش سمنو تاریخ مصرف گذشته، گوشت های فاسد و تهیه آش غیر بهداشتی متخلف آشنا شد، به همین جهت پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت پیگیری به شعبه تعزیرات ارجاع شد.
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: واحد آش فروشی به علت اوضاع نامناسب و غیربهداشتی با دستور مراجع قضایی پلمپ و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی آن امحا شد.
وی گفت: در ادامه این بازرسی ها گشت های نظارتی به منطقه دربند اعزام شدند و در حالی که قصد بازرسی از آلوچه و لواشک فروشی ها را داشتند متصدیان این مغازه ها با دیدن دستگاه های نظارتی بلافاصله اقدام به بستن مغازه کردند و از دست دستگاه های نظارتی متواری شدند.

عبارات مهم : تعزیرات حکومتی – مواد غذایی

حسن بیگی عنوان کرد: این واحدها آلوچه و لواشک و ترشیجات غیربهداشتی عرضه می کردند، به همین منظور تیم های گشت تعزیرات در روزهای آتی به صورت سرزده به منطقه دربند اعزام و با حکم قضایی این واحدها پلمپ خواهد شد.
وی در آخر اذعان کرد: همچنین در ادامه این گشت زنی ها از یکی رستوران های شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت رعایت قوانین صنفی تقدیر و تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تعزیرات حکومتی | مواد غذایی | مراجع قضایی | دستگاه | بهداشتی | لواشک | ایران | تعزیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *