خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ورود شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت تکمیل پروژه ، پایدارسازی گود رها شده است در مجاورت برج میلاد انجام شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان گود رها شده است در مجاورت برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان

ورود شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت تکمیل پروژه ، پایدارسازی گود رها شده است در مجاورت برج میلاد انجام شد

پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به گود رها شده است در مجاورت برج میلاد تهران، اظهار داشت: با انجام اقداماتی پایدارسازی گود رها شده است در مجاورت برج میلاد صورت گرفت.
وی با بیان اینکه علت مهم رها شدن گود در مجاورت برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران ناشی از عدم انجام تعهدات سرمایه گذار بوده هست، افزود: سرمایه گذار جهت ساخت با شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران همکاری کرده بود ولی به تعهدات خود عمل نکرد و گود رها شده است باقی ماند.

عبارات مهم : سرمایه گذار – برج میلاد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خود به عنوان ورود پیدا کرده و پایدار سازی گود به خوبی صورت گرفته و در حال تکمیل شدن است.
پشمچی زاده تصریح کرد: در حال حاضر جای هیچ نگرانی در خصوص خطر آفرین بودن گود نیست ولی به علت اینکه پایدارسازی گود تاریخ انقضا دارد باید اقدمات بعدی در جهت احداث این سازه انجام شود.
وی گفت: در خصوص مصوبات مربوط به شورای عالی شهرسازی و معماری با مسئله مواجه هستیم که باید آن را پیگیری و مصوبه آن را بگیریم تا خللی در ساخت پروژه دوم برج میلاد به وجود نیاید.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سرمایه گذار | برج میلاد | شهرسازی | شهرداری | معماری | پروژه | ایران | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *