خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به خط شدن سلایق متفاوت سیاسی در قرار انتخابات ، پازل دشمن تکمیل نشد

همه آمده اند؛ از جوان ۱۹ ساله پر شور و شوق رأی اولی تا مادربزرگ ۹۰ ساله مهربانی که می‌گوید تا جان در بدن دارم، جهت سربلندی کشور

به خط شدن سلایق متفاوت سیاسی در قرار انتخابات ، پازل دشمن تکمیل نشد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه، روز آینده ساز و حماسه حضور مردم ایران، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و دِه در کشور عزیزمان ایران هست. با وجود اینکه هنوز وقت زیادی از وقت شروع اخذ رأی در شعب سراسر کشور سپری نشده، ولی حضور بی نظیر مردم و به خاص جوانان در این دوره از انتخابات وصف ناپذیر و قابل ستایش است.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – شهدای مدافع حرم

*همه آمده اند
اگر چه باورها متفاوت هست، ولی همه آمده اند تا در رسیدن به هدفی مشترک، یعنی اعتلای کشور عزیزمان ایران عزیز تلاش کنند.

آرمان؛ جوان 19 ساله رأی اولی می گوید: اگر چه سلیقه سیاسی ما با یکدیگر تفاوت دارد ولی در نهایت به سرافرازی و عزت این سرزمین می اندیشیم و همه در کنار هم در صف انتخابات به خط شده است ایم.

مادربزرگ که با قامتی خمیده در میانه صف ایستاده است می گوید: هنوز 40 سال هم نداشتم که ساواک فرزندم را به جرم حضور در تظاهرات و طرفداری از امام خمینی (ره) دستگیر کرد و تا امروز هیچ خبری از او ندارم؛ در غصه بی خبری از پسرم تمام موهایم سپید شد و تا آمدم زیر بار این غم کمر راست کنم، برادر جوانم در جبهه های جنگ تحمیلی به شهادت رسید. اگر چه غم جانکاه این اتفاقات تلخ، همچنان بر شانه هایم سنگینی می کند ولی اگر امروز هم جهت حفظ این آب و خاک، کاری از دستم بربیاید تمام دار و ندارم را فدای کشور عزیزمان ایران اسلامی می کنم.

مسعود؛ جوان دیگری است که به گفته خودش جهت دومین بار است که در انتخابات شرکت می کند.

این جوان 27 ساله با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم می گوید: کشور عزیزمان ایران در شرایط فعلی در اوضاع حساسی واقع شده است است و اگر شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس الگو نمی گرفتند، به گفته دشمنان، جنگ حاکم در کشورهای اسلامی، به داخل کشور عزیزمان ایران کشیده می شد. ما جهت ادای دین خون شهدای مدافع حرم و لبیک به فرمان رهبری دوشادوش یکدیگر در انتخابات شرکت می کنیم. مردم کشور عزیزمان ایران هر لحظه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و حضور غرور آفرین آن ها در آزمون انتخابات هر لحظه زبانزد است.

*مردم برنده انتخابات هستند

به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده این انتخابات مردم و همه کسانی هستند که در گزینش شرکت می کنند؛ اعم از آنها که خود یا نامزد مورد علاقه ارزش رأی آورده یا نیاورده ، همه برنده اند؛ بازنده این انتخابات، آمریکا و صهیونیسم و دشمن های ملت ایرانند. همه با همدلی به یکدیگر و به دولت خدمتگزار کمک کنید تا گره ها یکی بعد از دیگری گشوده شود. مردم امروز آمده اند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب غیبت آن ها در صحنه انتخابات تکمیل کننده پازلی که به وسیله دشمن های کشور عزیزمان ایران اسلامی طراحی شده است هست، نباشد.

*تاریخچه انتخابات در کشور عزیزمان ایران

انسان همواره در طول زندگی در معرض گزینش های گوناگون قرار دارد. انتخاباتی که گاهی آینده چندین و چند ساله او را رقم می زند؛ در این شرایط بهتر است جهت گزینش و گزینشی صحیح علاوه بر تحقیق و جستجویی که انجام می دهد، با افراد آگاه و منصف نیز مشورت کند. گزینش همسر، رشته تحصیلی و بعضی موارد دیگر که بدون تردید، در صورت عدم مشورت نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. از جمله گزینش های مهم دیگر می توان به گزینش نماینده یا مدیر جمهور اشاره کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما، گزینش و گزینش این افراد از سوی مردم انجام می شود که بسیار مهم و قابل توجه هست. مردم کشور عزیزمان ایران بعد از پیروزی انقلاب، هر 4 سال یکبار جهت انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات نمایندگان شورای اسلامی به پای صندوق های رأی می روند و سرنوشتشان را به دست کسی می سپارند که گزینش خود آنها است.

مردم همواره با حضور پرشور و حماسه ساز خود نقشه های دشمن های قسم خورده انقلاب را نقش برآب کرده و علی رغم درخواست رسانه های معاند مبنی بر عدم حضور در انتخابات، به عهد خود با رهبر و شهدای گرانقدر این سرزمین استوار ایستاده اند. امید است صاحبان وعده های رنگین در دوران تبلیغات انتخاباتی همدلی و همراهی مردم این خاک پاک را قدر بدانند و حرف های طلایی امیدبخش خود را بعد از منتخب شدن اجرایی کنند؛ این مردم شایسته دریافت عالی ترین خدمات هستند.

گزارش از فرزانه فراهانی
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | شهدای مدافع حرم | شهدای دفاع مقدس | شورای اسلامی | انتخابات | انقلاب | حماسه | برنده | ایران | اسلامی

به خط شدن سلایق متفاوت سیاسی در قرار انتخابات ، پازل دشمن تکمیل نشد

به خط شدن سلایق متفاوت سیاسی در قرار انتخابات ، پازل دشمن تکمیل نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *