خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ویژه برنامه‌های “دهه ولایت” در متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه از اجرای خاص برنامه های” قربان تا غدیر” در گذرگاه‌های فرهنگی مترو خبر داد.

ویژه برنامه‌های "دهه ولایت" در متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: به مناسبت این ایام مبارک و ایجاد فضای شاد در گذرگاه‌های فرهنگی مترو برنامه‌های متنوع فرهنگی در حال برگزاری است.

وی ارتقای نشاط عمومی و آشنایی مخاطبان با آداب غدیر از قبیل هدیه دادن، صله رحم و نیز گسترش و تعمیق آشنایی شهروندان از الگو‌های دینی را از اهداف مهم اجرای این برنامه‌ها بیان کرد و افزود: به همین منظور برنامه‌های مراسم خوش حالی خاص مسافران مترو در سه روز و در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و ابن سینا برگزار می‌شود.

عبارات مهم : ایستگاه – بازیگران
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه ادامه داد: این خاص برنامه‌ها با عناوین “عید ولایت”، “مهر غدیر” و “حاضران به غایبان بگویند” مشمول بر اجرا‌های متنوع فرهنگی و شاد است که مسافران شهر زیرزمینی لحظاتی چند میهمان این ضیافت خواهند شد.

بنی حسن گفت: همزمان با اجرای این جشن‌ها گروه هنری مردان نقره‌ای (سیلورمن) با استفاده از حرکات مفهومی و مضامین مرتبط با آداب روز عید غدیر به هنرنمایی می‌پردازند. همچنین سرود با اجرای ایمایی به وسیله گروه بازیگران و صورت های معروف ناشنوا و گروه موسیقی آیینی از دیگر برنامه‌های این مراسم خوش حالی ها است.

وی با اشاره به هماهنگ سازی فضای محیطی ایستگاه‌های مترو با عنوان ترنم عیدانه در جهت تعمیق مولفه‌های سبک زندگی اسلامی – ایرانی با این مناسبت گفت: دراین ایام نمایشگاه پوستر با عنوان ” خورشید ولایت ” نیز در دو ایستگاه شهید مدنی و پیروزی مشمول بر بیست طرح از آثار منتخب بازیگران و صورت های معروف گرافیست و با عنوان دهه ولایت به قاب تصویر می‌نشیند و نگاه مسافران مترو را به تماشای آن دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

ویژه برنامه‌های “دهه ولایت” در متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران

برگزاری خاص برنامه‌های دهه ولایت در ایستگاه های مترو تهران

واژه های کلیدی: ایستگاه | بازیگران | برنامه | ایرانی | مسافران | برگزاری | ایران | برنامه | آشنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *