خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طلایی ترین راهکار جهت شکل گیری شخصیت کودک , وقت

اختصاص یک دقیقه وقت زیاد جهت کودک ارزشی به مراتب بالاتر از صدها دقیقه وقت در نوجوانی و جوانی دارد.

طلایی ترین راهکار جهت شکل گیری شخصیت کودک , وقت

سیما منادی روانشناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: کودکان جهت شکل گیری و رشد شخصیت خود نیاز به ایجاد ارتباط عمیق با والدین خود دارند که برقراری ارتباط کلامی یکی از این نوع روابط با فرزند است.

وی با بیان اینکه دوستی فیزیکی نوع دیگر ایجاد ارتباط با کودک هست، تاکید کرد: نوازش و بوسیدن فرزند از جمله راهکارهایی است که می تواند در ایجاد ارتباط عمیق با کودک تاثیر گذار باشد.

منادی با بیان اینکه این ابراز احساس به کودک هرگز نباید با دوستی افراطی اشتباه گرفته شود، تاکید کرد: دوستی افراطی نوعی توقع و زیاده خواهی را در کودک ایجاد می کند که این امر نه تنها پیامدهای منفی بر شخصیت کودک دارد بلکه با ورود به اجتماع نیز در تعامل با دیگران با پرسشها عدیده ای مواجه می شود.

طلایی ترین راهکار جهت شکل گیری شخصیت کودک , وقت

وی با بیان اهمیت تخصیص داده شده است وقت مناسب جهت کودکان تاکید کرد: والدین باید بدانند که اختصاص وقت مناسب جهت کودک سرمایه گذاری بزرگی محسوب می شود و در شکل گیری شخصیت کودک اهمیت بسزایی دارد آیا که تخصیص داده شده است یک دقیقه وقت زیاد جهت کودک ارزشی به مراتب بالاتر از صدها دقیقه وقت در نوجوانی و جوانی دارد.

منادی در آخر خاطر نشان کرد: بچه‌ها کسانی را که برایشان وقت بیشتری گذاشته و با آن ها بازی می‌کنندرا زیاد دوست دارند لیکن دوران کودکی در شکل‌گیری شخصیت و ثبت خاطرات نقش مهمی دارد و ارتباط مؤثر به خاص با والدین می‌تواند به تحکیم روابط آنها و ایجاد حس صمیمیت زیاد در بزرگسالی کمک کند.

انتهای پیام/

تاثیر مخرب دوستی افراطی بر شخصیت کودک

اختصاص یک دقیقه وقت زیاد جهت کودک ارزشی به مراتب بالاتر از صدها دقیقه وقت در نوجوانی و جوانی دارد.

واژه های کلیدی: تاثیر گذار | کودکان | والدین | ارتباط | فرزند | دوستی | محبت افراطی | گوشه گیری کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *