خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وزارت بهداشت مضرر بودن نورپردازی های شهری را تأیید نکرده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: وزارت بهداشت مضرر بودن نورپردازی هایی که در خیابان های شهر انجام می شود را تأیید نکرده است.

وزارت بهداشت مضرر بودن نورپردازی های شهری را تأیید نکرده است

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت ایران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عنوان آلودگی نوری در سطح شهر تهران، اظهار داشت: در جهت کم کردن آلودگی نوری شهر پایتخت ایران باید قوانین و مقرراتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.
وی با بیان اینکه در خصوص استفاده از نورپردازی باید محدودیت و چارچوبی جهت شهروندان مشخص شود، افزود: بر اساس قوانین مدیریت شهری جهت استفاده از پروژه های نوری باید مقررات مهم وضع کنیم تا به این صورت از مشکلاتی که با استفاده از پروژه های نورپردازی جهت شهروندان به وجود می آید، جلوگیری کنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت ایران با اشاره به مضرر بودن تشعشعات نوری، تصریح کرد: وزارت بهداشت مضرر بودن نورپردازی هایی که در خیابان ها انجام می شود را تأیید نکرده است.
تقی پور ادامه داد: بدون شک در اصل این عنوان که بخشی از طیف های نوری مضر هستند، شکی نیست ولی در خصوص صحت مصادیقی که گفته می شود، باید بررسی هایی انجام دهیم.
وی با تأکید بر اینکه تشعشعات نوری در گروه تجهیزات نوری قرار می گیرند، گفت: حل این عنوان نیازمند یک کار کارشناسی جدی است به همین علت باید بعضی مسئولان از قضاوت های زود هنگام و منفی پرهیز کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر پایتخت ایران اضافه کرد: بدون تردید اگر در خصوص ضرر و زیان های تشعشعات نوری بررسی دقیقی صورت نگیرد، ذهن شهروندان دچار بحران خواهد شد.
تقی پور با بیان اینکه شرکت های ذیربط باید به مسئله آلودگی نوری توجه کنند، گفت: در وهله اول شهرداری پایتخت ایران باید به وسیله یک متخصص بررسی هایی در خصوص این عنوان انجام دهد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | شورای اسلامی | نورپردازی | استفاده | بهداشت | آلودگی | پروژه | ایران | قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *