خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زیاد کردن 25 درصدی پرداخت زکات در سال95 ، جمع آوری بیش از ۲٠٠ میلیارد تومان زکات در کشور

قائم مقام مدیرکل امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال ۹۵ حدود ۲۷۰ میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع آوری شده است.

زیاد کردن 25 درصدی پرداخت زکات در سال95 ، جمع آوری بیش از ۲٠٠ میلیارد تومان زکات در کشور

علی اصغر حسن آبادی قائم مقام مدیرکل امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سال های گذشته با تغییر رویکرد و براساس آسیب شناسی هایی که به وسیله شورای مرکزی زکات کشور صورت گرفت، مقرر شد تا زیاد کمک هایی که در قالب زکات جمع آوری می شود صرف امور نیازمندان شود و بر این اساس ۶۰ درصد از زکات جمع آوری شده است به محرومان پرداخت شده است است.
وی ادامه داد: در سال ۹۵ حدود ۲۷۰ میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع آوری شد که این مبلغ نسبت به سال ۹۴ حدود ۲۵ درصد زیاد کردن داشته است.

عبارات مهم : کمیته امداد – هماهنگی

حسن آبادی در خصوص چگونگی صرف هزینه کرد زکات پرداختی از سوی خیران در کشور، تصریح کرد: براساس نشانه گذاری های صورت گرفته ۶۰ درصد از زکات جمع آوری شده است در کشور صرف امور نیازمندان می شود و ۴۰ درصد نیز به پروژه های مورد نیاز عام المنفعه تخصیص داده شده است می یابد.
قائم مقام مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد، اضافه کرد: در سال ۹۵ به منظور ساماندهی زکات فطریه در استان ها و شهرستان ها، صندوق هاى جمع آوری زکات فطریه با آرم شورای زکات اقدام به جمع آوری زکات کردند و جهت امسال نیز درصدد هستیم که این برنامه با هماهنگی شورای زکات هر استان و شهرستان اجرایی شود.
وی با بیان اینکه تبلیغ و ترویج فرهنگ پرداخت زکات به وسیله مبلغان دینی و ائمه جماعات در میان مردم تأثیر بسزایی در زیاد کردن زکات در این استان ها دارد، بیان کرد: نشانه گذاری جهت تأمین بُن نان از محل جمع آوری کفارات بیش از یک میلیارد تومان است که در سال ۹۵ در قالب بسته های ماکارونی میان مددجویان تحت حمایت توزیع شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | هماهنگی | خیران | امور نیازمندان | پرداخت زکات | هزینه کرد | آسیب شناسی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *