خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فوت 5 هموطن در آتش‌سوزی ماشین ، واژگونی و تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – قزوین

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید. آتش نشانی | در ماشین | ظهر امروز | تیراندازی | دستگاه

فوت 5 هموطن در آتش‌سوزی ماشین ، واژگونی و تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛از خبر دردناک فوت 5 هم وطن به علت آتش گرفتن ماشین تا خبر تصادف زنجیره ای دز اتوبان کرج – قزوین را در این بسته خبری بخوانید.
واژگونی و تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج – قزوین
سرهنگ نادر رحمانی مدیر پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ اظهار داشت: یک دستگاه کامیون ولوو حامل بار چوب در ساعت 06:30 صبح امروز(سه شنبه) در آزادراه قزوین – کرج از مسیر خود واژگون شد و در ادامه یک دستگاه سواری تیبا و سمند با این کامیون برخورد کردند.

عبارات مهم : آتش نشانی – در ماشین

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این اتفاق هیچ تلفات جانی در بر نداشته و تصادف زنجیره ای از نوع خسارتی بوده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در آخر گفت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه اتفاق در حال بررسی علت تصادف زنجیره ای هستند.

آتش سوزی گسترده در شهرک سالاریه ورامین
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ بااشاره به آتش سوزه گسترده در شهرک سالاریه ورامین اظهار داشت:آتش سوزی در ساعت 9:44صبح امروز در شهرک سالاریه حوالی چرمشهر ورامین اتفاق افتاد.

ملکی گفت:محل آتش سوزی یک کارخانه تولید مواد شیمیایی رنگ و تینر بود که 3سوله از این کارخانه که هرکدام به وسعت 500متر بود دچار حریق شد.

وی افزود:یکی از سوله ها که بخش تولید تینر بود در اثر شدت آتش سوزی تخریب و سوله های دیگر سقف و دیوارهایشان به طور کامل در آتش سوخت.

سخنگوی آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد:آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت بود که خوشبختانه کارگران از محل اتفاق تخلیه شدند وتا الان گزارشی از مصدومیت نداشته ایم.

وی افزود:نیروهای آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز عملیات خود را شروع و توانستند آتش را تحت کنترل خود در بیاورند واز سرایت به اطراف جلوگیری کنند.

ملکی در آخر اظهار کرد:حدود ساعت 12:20آتش نشانان پایتخت کشور عزیزمان ایران محل اتفاق را به نیروهای آتش نشانی سالاریه تحویل دادند.

انحراف ماشین سواری از مسیر مهم یک مصدوم بر جای گذاشت
به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛قاسم جوادی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده است به محل اتفاق گفت:این اتفاق ساعت 00:22 بامداد امروز رخ داد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 به همراه گروه امداد و نجات 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران به خیابان خلیج فارس، خیابان ابوسعید شرقی رهسپار شدند.

فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده است به محل اتفاق در این خصوص گفت: یک دستگاه ماشین سواری پژو 206 با دو نفر سرنشین در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر مهم منحرف شده است و به شدت با قسمت کفی تریلی که در کنار خیابان متوقف بود ، برخورد کرد.

وی ادامه داد: راننده ماشین سواری قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل وسیله نقلیه خارج شده است بود ولی سرنشین دیگر در داخل اتاقک در هم پیچیده این ماشین گرفتار شده است و قادربه هیچ حرکتی نبود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به منظور ایمن سازی صحنه تصادف به سرعت جریان برق ماشین سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل اتفاق قرار دادند.

جوادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات قسمتی از بدنه ماشین را برش دادند و سرنشین محبوس شده(یک مرد 30 ساله) که دچار مصدومیت شده است بود را از ماشین خارج کرده و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی هست؛ علت بروز این اتفاق رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

کارخانه رنگ ورامین طعمه حریق شد
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ صبحگاه امروز یک کارخانه رنگ به علت نامعلوم در شهر ورامین استان پایتخت کشور عزیزمان ایران دچار آتش سوزی شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیلک کنید)
تصادف و آتش سوزی مرگبار خودرو
به گزارش گروه اجتماعی خبرنگار گروه تحریریه سایت؛ روز گذشته یک دستگاه ماشین بر اثر برخورد با پژو در محور شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی شد و متاسفانه در این اتفاق 5 نفر جان خود را از دست دادند.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
کارگاه صافکاری در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران طعمه حریق شد
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛جعفر چلبی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 74 گفت:این اتفاق ساعت 05:30 صبحگاه امروز اتفاق افتاد و ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 74 را به محله شهدای کن اعزام کردند.

فرمانده آتش نشانی ایستگاه 74 افزود:یک کارگاه صافکاری ماشین به مساحت 15 مترمربع به علت نامعلومی در ساعات اولیه بامداد امروز طعمه آتش شد و به علت وجود مواد سریع الاشتعال در داخل این کارگاه، تمامی این کارگاه در زمانی کوتاه گرفتار شعله های آتش شد.

وی با اعلام این که آتش سوزی در وقت تعطیلی و بسته بودن کارگاه رخ داد، اضافه کرد: درهنگام بروز این حادثه، یک دستگاه ماشین سواری پژو پارس نیز در داخل این کارگاه بود که این وسیله نقلیه نیز کاملا در آتش سوخت.

چلبی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض حضور در محل اتفاق با استفاده از دستگاه تنفسی و یک رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و به سرعت آن را خاموش كردند.

وی افزود: در داخل این کارگاه، دو سیلندراکسیژن، یک سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و یک سیلندربزرگ گاز استیلن وجود داشت که آتش نشانان پیش از بروز انفجار همه این سیلندرها را از میان شعله های آتش خارج کردند و سپس با پاشیدن آب بر روی آن ها، کار خنک کاری سیلندر ها را انجام دادند.

چلبی با اشاره به این که علت این آتش سوزی از سوی كارشناسان شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در دست بررسی هست، گفت: دراین آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

آتش گرفتن ماشین در پارکینگ ساختمان اتفاق آفرید
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ محسن سرابندی، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل اتفاق گفت:با اعلام دود و آتش از یک ساختمان مسکونی از سوی ساکنان به سامانه 125، ستاد فرماندهی این شرکت ساعت 22:40 دقیقه آتش نشانان ایستگاه های 37 و 15 و گروه امداد و نجات 2 به همراه خودروهای حامل دستگاه های تنفسی، تشک نجات و نردبان را به محل اتفاق در ۳۵ متری قصر فیروزه، خیابان قائم اعزام كرد.

محسن سرابندی، فرمانده آتش نشانان اعزامی افزود: هنگامی که به محل اتفاق رسیدیم از قسمت پارکینگ ساختمان پنج طبقه ای، شعله های آتش به بیرون زبانه می کشید و دود زیادی هم تمام فضای پارکینگ را فراگرفته بود.

وی افزود: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی، در میان دود سیاه و حرارت وارد پارکینگ شده است و با یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی پرداختند.

سرابندی تصریح کرد: بعد از بررسی محل مشخص شد که این اتفاق بر اثر آتش گرفتن یک دستگاه ماشین سواری و همچنین مقداری لوازم ساختمانی و ایزوگام در داخل پارکینگ رخ داده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان با خاموش کردن آتش، گروه دوم از نیروهای آتش نشانی با وارد شدن به داخل طبقات فوقانی ساختمان جهت یافتن محبوس شدگان احتمالی به جستجوی واحدهای مسکونی مشغول شدند که خوشبختانه هیچ مصدوم و یا فرد گرفتار شده است ای پیدا نشد.

سرابندی گفت: بعد از خاموش شدن کامل آتش سوزی و همچنین لکه گیری آن، آتش نشانان با استفاده از فن های قوی، دود حاصله را از داخل ساختمان بطور کامل تخلیه کردند.

گفتنی هست؛ علت وقوع این اتفاق به وسیله کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

مأمور خودروی حمل پول بانک سپه در جریان تمرین تیراندازی جان باخت

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ بعد از ظهر روز گذشته یکی از مأموران حمل خودروی پول بانک سپه در جریان تمرین تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار داده شد و به بیمارستان سینا انتقال یافته شد ولی به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه، مأموران کلانتری 109 بهارستان جهت پیگیری به ماجرا دست به کار شدند، جسد متوفی جهت بررسی زیاد با دستور بازپرس خاص قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافته شد و یک متهم در این رابطه بازداشت شد.

متهم این پرونده ظهر امروز به دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: من مدرس تیراندازی هستم و بنابر درخواست ارگانهای مختلف، افرادی که نیاز به حمل سلاح دارند را آموزش می دهم، روز گذشته نیز مشغول آموزش مأموران حراست (مأموران خودروی حمل پول) بانک سپه بودیم که در جریان آموزش متأسفانه یکی از آنها جان باخت.

وی ادامه داد: روز گذشته حدود سی نفر از این افراد در کلاس حضور داشتند و تمامی آنها مسلح بودند؛ مأموران حفاظت از خودروی پول با سلاح خودشان در کلاس حاضر و کاربر اسلحه محسوب می شوند، نحوه آموزش به این صورت است که این افراد بعد از خشک کِشی (کار با سلاح بدون فشنگ) جهت تیراندازی، با سلاح خودشان به سیبل تیراندازی می کنند و در این آموزشها ایرادهای سلاحشان گرفته می شود، روز گذشته به هر نفر جهت تیراندازی پنج فشنگ دادیم، ابتدا من تیراندازی می کردم و آموزش می دادم سپس این افراد به صورت گروه های سه نفره سوار بر ماشین می شدند و به سیبل تیراندازی می کردند.

وی در ادامه به بازپرس گفت: گروه اول تیراندازی کرد و کارش تمام شد سپس متوفی در گروه سه نفره دوم سوار بر ماشین شد، افراد زمانی سوار بر ماشین می شوند که ثابت و خاموش باشد و روز گذشته نیز همینگونه بود، متوفی در صندلی راننده نشسته بود و دو نفر دیگر یکی کنار راننده و دیگری در صندلی عقب نشسته بود، آموزش به این صورت بود که ابتدا بایستی راننده دستش را از شیشه بیرون می آورد و به سمت چپش (سیبل) تیراندازی می کرد، سپس فردی که عقب ماشین نشسته اقدام به تیراندازی می کرد و در آخر فردی که کنار راننده در صندلی جلو نشسته بود بدنش را از شیشه بیرون می آورد و از روی سقف به سیبل تیراندازی می کرد.

این مدرس تیراندازی راجع به نحوه اصابت گلوله به متوفی گفت: زمانیکه فرد دوم مشغول تیراندازی بود، اسلحه کلت وی گیر کرد و باعث شد که دستش خونریزی کند سپس از ماشین پیاده شد، در آخر نیز من باید مجدداً تیراندازی می کردم به صورتی که افراد در ماشین نشسته بودند و در حالیکه شیشه ماشین پایین بود در موازات راننده از سمت راست با اسلحه کلاشنیکف به سمت سیبل تیراندازی می کردم، مشغول تیراندازی بودم که آخرین تیر ناگهان به ستون ماشین اصابت کرد و از شیشه لچکی عقب ماشین خارج شد، حدوداً 10 ثانیه بعد از تیراندازی متوجه شدم که متوفی تیر خورده و از پهلویش خون بیرون می آید.

وی افزود: زمانیکه بر بالین متوفی رسیدم دیدم پهلوی وی سوارخ شده است است و در نگاه اولیه متوجه شدم که جای اصابت تیر متعلق به سلاح کلاشنیکف که فقط من در مجموعه داشتم و تیراندازی می کردم، نیست، چون اگر مکان اصابت گلوله مربوط به سلاح من بود باید تیر از آن طرف بدن متوفی خارج می شد ولی این اتفاق نیفتاد بعد نیز کمتر از دو دقیقه با خودروی آمبولانسی که در محل حضور دارد و متعلق به بانک هست، متوفی را به بیمارستان رساندیم ولی وی بر اثر جراحت جان باخت این احتمال را می دهم که زمانیکه دست متوفی روی اسلحه بود به صورت اتفاقی در یک لحظه شلیک صورت گرفته و منجر به این اتفاق شده است باشد حتی اگر گلوله کلاشنیکف به وی می خورد باید بر اثر انحراف گلوله تیر به صورت مورب و از اوج به بدن متوفی وارد می شد در صورتی که نحوه اصابت تیر تفاوت داشت.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امورجنایی تهران، متهم را با سپردن وثیقه آزاد کرد و دستور داد تا کارشناس اسلحه با بررسی مرمی اصابت کرده به بدن متوفی، اعلام کند آیا مرمی متعلق به اسلحه کلاشنیکف یا سلاح خود متوفی بوده است و تحقیقات زیاد در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | در ماشین | ظهر امروز | تیراندازی | دستگاه | ماشین | سواری | تصادف | ایران

فوت 5 هموطن در آتش‌سوزی ماشین ، واژگونی و تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین

فوت 5 هموطن در آتش‌سوزی ماشین ، واژگونی و تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *