خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اتفاق یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت ، واژگونی ماشین L90 در بزرگراه چمران

سخنگوی شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بر اثر واژگونی خودروی L90 در بزرگراه شهید چمران یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

اتفاق یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت ، واژگونی ماشین L90 در بزرگراه چمران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اعلام خبر واژگونی مرگبار خودروی «L90» در بزرگراه شهید چمران راجع به شرح این اتفاق اظهار کرد: ساعت 01:36 بامداد امروز(پنج‌شنبه) اتفاق واژگونی ماشین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران برابر ولنجک به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل اتفاق اعزام شدند.

سخنگوی شرکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل اتفاق مشاهده شد یک خودروی L90 با 3 سرنشین به هنگام حرکت در مسیر، به دلایل نامعلومی از مسیر مهم منحرف و بعد از برخورد با گاردریل میانی بزرگراه در لاین مخالف واژگون شده است است.

وی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل اتفاق رسیدند، مردم تلاش داشتند محبوسان را از داخل ماشین خارج کنند که آتش‌نشانان نیز به کمک سرنشینان محبوس شده است شتافتند و هر 3 نفر را از داخل ماشین خارج کردند که بعد از معاینات اولیه مشخص شد یکی از سرنشینان (مرد 24 ساله) جان خود را از دست داده هست، همچنین دو سرنشین دیگر (دو مرد جوان) که دچار مصدومیت شده است بودند جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

اتفاق یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت ، واژگونی ماشین L90 در بزرگراه چمران

سخنگوی شرکت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: در نهایت ماشین به حالت اولیه بازگردانده، محل جهت بررسی زیاد تحویل عوامل پلیس راهور شد و آتش‌نشانان در ساعت 02:08 بامداد به عملیات خود آخر دادند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بزرگراه | ماشین | ایمنی | ایران | اخبار حوادث | نیروهای آتش نشانی | سید جلال ملکی | سخنگوی شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *