خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هیئات مذهبی متقاضی موکب‌داری جهت دریافت پروانه اقدام کنند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:خیرین و هیات های مذهبی متقاضی برپایی موکب در ایام اربعین هرچه سریعتر نسبت به عضویت و دریافت پروانه اقدام کنند.

هیئات مذهبی متقاضی موکب‌داری جهت دریافت پروانه اقدام کنند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛حسن پلارک مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات راجع به مزایای مشارکت‌ در این طرح گفت: به موکب‌هایی که در این طرح عضویت کرده‌ و پروانه موکب‌داری دریافت کنند، تسهیلات ویژه‌ای در زمینه تامین زمین، ارائه خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب، برق، انبار دائمی، شرایط خاص نقل و انتقالات گمرکی و ویزای خادمی ارائه می‌شود.

پلارک تصریح کرد: به منظور تسهیل شرایط جهت خیرین و هیات‌های مذهبی علاقه‌مند به برپایی موکب در ایام اربعین، طرح ثبت‌نام و شناسنامه‌دار کردن مواکب در سراسر کشور اجرایی شده است است که تا کنون جهت 600هیات متقاضی تشکیل پرونده شده است و پیش‌بینی می‌شود این رقم به یک هزار موکب زیاد کردن باید.

وی با اشاره به وقت چندماهه باقیمانده تا ماه محرم و صفر تاکید کرد: از همه هیئات مذهبی و خیرین علاقه‌مند به برپایی موکب می‌خواهیم تا هرچه سریعتر نسبت به عضویت و تشکیل پرونده اقدام کنند تا خادمان آنها در ستاد بازسازی عتبات عالیات بتوانند سر وقت و با دقت اوج فرآیند جانمایی، تدارک زمین، تامین زیرساخت‌ها و امور مربوط به هماهنگی با دولت عراق را انجام بدهند.

هیئات مذهبی متقاضی موکب‌داری جهت دریافت پروانه اقدام کنند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه بیشترین تقاضا جهت برپایی موکب از استان‌های خوزستان و ایلام بوده است،گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار زائران ایرانی اربعین حسینی امسال به بیش از دو میلیون نفر برسد.

وی با بیان اینکه میزبان مهم کنگره عظیم اربعین، ملت عزیز و دولت عراق هستند، گفت: براساس رهنمودهای مراجع عظام و علمای دین، هموطنان ایرانی تنها با نشانه همکاری در فیض میزبانی زائران حسینی به این عنوان ورود کرده‌ا‌ند و این همکاری اصلا به معنای دخالت در امور عراق نیست.

وی با تاکید بر اینکه مراسم اربعین حسینی، نهضتی مردمی و فراتر از دولت‌هاست، افزود: براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه با نشانه ساماندهی امور، جلوگیری از هدر رفت نذورات و ارتقاء سطح خدمت رسانی به زائران تشکیل شده است و مسئولیت آن به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

پلارک گفت: هیئات مذهبی که مایل به همکاری در فیض میزبانی زائران اربعین هستند می‌توانند جهت ثبت‌نام و تشکیل پرونده به دفاتر ستادهای بازسازی عتبات عالیات در استان‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:خیرین و هیات های مذهبی متقاضی برپایی موکب در ایام اربعین هرچه سریعتر نسبت به عضویت و دریافت پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام/

تشکیل پرونده جهت 600موکب

واژه های کلیدی: زائران اربعین | زائران حسینی | اربعین حسینی | سراسر کشور | بازسازی | پرونده | همکاری | زائران | اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *