خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با اصلاح قوانین پرسشها را برطرف می‌کنیم ، نمایندگان کارگری نقاط ضعف طرح کارورزی را مطرح کنند

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح کارورزی در صورتی که با نکات مطرح شده است از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مرحله

با اصلاح قوانین پرسشها را برطرف می‌کنیم ، نمایندگان کارگری نقاط ضعف طرح کارورزی را مطرح کنند

محمد وحدتی هلان، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اجرای طرح کارورزی در کشور اظهار داشت: این طرح با نشانه زیاد کردن اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کار با عنوان کارورزی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شروع شده است است.
وی افزود: کارجویان و بنگاه های متقاضی کارورزی می توانند در این طرح عضویت کنند.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – اجرای طرح

وی با بیان اینکه دانش آموختگان بدون کار با استناد به ماده ۴ «آیین نامه نظام هماهنگ اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی» جهت برخورداری از مزایای این طرح باید دارای شرایط تعیین شده است باشند، مطرح کرد: دستمزد این افراد به میزان یک سوم حداقل حقوق مصوب سال ۹۶ از سوی دولت پرداخت می شود که حدود ۳۱۰ هزار تومان جهت هر فرد است.
وحدتی هلان عنوان کرد: اجرای این طرح در صورتی که با نکات مطرح شده است ازسوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مرحله اجرا برسد مطلوب است و ما نیز از عملیاتی شدن آن در مجلس حمایت می کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مخالفت نمایندگان کارگری از اجرای این طرح در کشور بیان کرد: نمایندگان کارگری باید با بررسی دقیق این طرح پرسشها آن را بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند،چرا که تنها مخالفت کردن با طرح، مسئله بیکاری را در کشور برطرف نمی کند.
وحدتی هلان در آخر با تاکید بر اینکه اجرای طرح های اشتغالزایی جوانان باید با حمایت های بیشتری همراه باشد، تصریح کرد: در صورتی که در وقت اجرایی شدن این طرح مشکلاتی جهت متقاضیان به وجود آید، ما با اصلاح قوانین ایرادات را برطرف می کنیم.
انتهاى پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | اجرای طرح | کارگری | مجلس | کارورز | اشتغال | وارت کار | نماینده کارگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *