خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران ، نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر بیمه می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران، در روز عید سعید فطر خبر داد.

خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران ، نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر بیمه می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: ستاد برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با ۱۴ کمیته از مدت‌ها پیش شروع به کار کرده است که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز به عنوان کمیته پشتیبانی با ۳ کارگروه (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی) و ۳۰ زیر مجموعه فعالیت می‌کند.

یزدانی در تشریح جزییات برنامه‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در برگزاری مراسم عید سعید فطر به کارها کارگروه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: شرکت مدیریت پسماند شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با همکاری مناطق به پاکسازی و نظافت محدوده اطراف مصلی قبل، حین و در آخر مراسم می‌پردازد و به همین جهت محدوده اطراف مصلی به ۴ پهنه تقسیم بندی شده است است و ناظران شرکت مدیریت پسماند در دو بخش نظافت و پاکیزه سازی مکانیزاسیون خدمات شهری و جمع آوری پسماند خشک در این پهنه‌ها با بکارگیری نیروها، تجهیزات، ادوات مورد نیاز و غیره خدمات رسانی می‌کنند.

اکران تبلیغات محیطی در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بر بیش از ۹۷ عرشه پل، ۲۴ بیلبورد و ۳۰ سازه پرتابل

وی در ادامه با بیان این که اکران طرح‌های تبلیغات محیطی به وسیله شرکت زیباسازی با مضمون برگزاری مراسم عید سعید فطر جهت راه اندازی در سطح شهر و در داخل و اطراف مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران صورت خواهد گرفت، گفت: اکران تبلیغات محیطی در سطح شهر بر بیش از ۹۷ عرشه پل، ۲۴ بیلبورد و ۳۰ سازه پرتابل و نیز اطراف مصلی تهران، اکران تبلیغات محیطی در اطراف خیابان ولیعصر (عج) و میدان انقلاب، اکران تبلیغات محیطی در تلویزیون‌های شهری و غیره بخشی از این کارها می‌باشد.است.

خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران ، نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر بیمه می‌شوند

یزدانی در ادامه افزود:سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز نسبت به آراستگی فضای سبز اطراف و داخل مصلی، گل آرایی جایگاه نماز در مصلی تهران، جمع آوری نخاله و ضایعات فضای سبز باغچه‌های اطراف مصلی تهران، واکاری فضای سبز محدوده مصلی تهران، تامین و استقرار سرویس‌های بهداشتی پرتابل در محل‌های تعیین شده است اقدام خواهد کرد.

استقرار نیروها، تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در نقاط تعیین شده/ جلوگیری از هر گونه بساط گستری در محدوده مصلی تهران

وی با بیان این که نیرو‌های شرکت آتش نشانی نیز در داخل و خارج از مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی در روز عید سعید فطر خدمات رسانی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: شرکت آتش نشانی با استقرار نیروها، تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در نقاط تعیین شده است به شناسایی نقاط ناایمن می‌پردازد و تدابیر مورد نیاز را در جهت برطرف سریع ناایمنی بکار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود:برای جلوگیری از هرگونه بساط گستری، نیرو‌های شرکت شهربان و حریم بان نیز در نقاط و پهنه‌های تعیین شده است در اطراف و داخل مصلی مستقر خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه به کارها کارگروه حمل و نقل و ترافیک در برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر و خدمات رسانی به نمازگزاران اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های مورد نیاز با شرکت مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت جابه جایی نمازگزاران از سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است هست. همچنین جهت انتقال نمازگزاران به مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران و برگشت نیز کارها و هماهنگی مورد نیاز با پلیس راهور به لحاظ ارایه و انجام طرح‌های ترافیکی در سطح شهر به خصوص اطراف مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است است.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران، در روز عید سعید فطر خبر داد.

خدمات رسانی رایگان ناوگان تاکسیرانی با ۴۰۰ دستگان ون و ۲۰ دستگاه سواری در ۵ محور

وی در ادامه به کارها شرکت تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: ناوگان تاکسیرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز از ساعت ۵ صبح روز عید سعید فطر با ۴۰۰ دستگاه تاکسی ون و ۲۰ دستگاه سواری بصورت رایگان در ۵ محور (محور یک: پارکینگ درب مهم مصلی- ۳۰ دستگاه ون، محور دو: خیابان سهروردی – درب مهم مصلی – ۱۰۰ دستگاه ون، محور سه: پارکینگ بنیاد مستضعفان – درب شمالی مصلی- ۱۰۰ دستگاه ون، محور چهار: میدان هفتم تیر – درب مهم مصلی- ۵۰ دستگاه ون و محور پنج: پارک سوار بیهقی – درب شمالی مصلی- ۱۲۰ دستگاه ون.) به نمازگزاران خدمات رسانی می‌کنند.

عبارات مهم : برگزاری مراسم – میدان نبوت
یزدانی با اشاره به این که تمام تاکسی‌های ون و واحد‌های کنترل و نظارت مجهز به کپسول اطفای حریق هستند، تصریح کرد: سرویس رسانی به ستاد گمشدگان مراسم با استعداد ۲۰ دستگاه سواری انجام می‌شود. ضمنا طراحی، چاپ و راه اندازی بنر جهت اطلاع رسانی و راهنمایی نمازگزاران و تهیه نقشه مسیر محور‌های خدمات رسانی نیز از جمله کارها این شرکت است.

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به تامین اتوبوس‌های مورد نیاز جهت انتقال نمازگزاران از سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به محل برگزاری مراسم روز عید سعید فطر پرداخت و گفت: ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین و تک کابین از مبادی (میدان رسالت- چهارراه تهرانپارس– پایانه خاوران- خراسان– شهرک شهید بروجردی- ۱۳ آبان (پیروزی) – تجریش-میدان نبوت- پایانه علم و صنعت – فلکه اول و دوم تهرانپارس- حکیمیه– شهرک شهید محلاتی – جماران- لویزان– میدان راه آهن– ابوذر- بازار دوم نازی آباد– جلیلی– خزانه بخارایی – میدان صادقیه- اکباتان – شهرک شهید باقری-میدان آزادی – آذری- یافت آباد– شهرک ولیعصر (عج) – تهرانسر- شهر ری- خانی آباد- دولت آباد-۱۳ آبان (رجایی)، جهت این منظور آینده نگری شده است است که از ۰۵:۳۰ بامداد خدمات رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد:شرکت مترو نیز با تامین تمام امکانات به صورت رایگان به جابجایی نمازگزاران می‌پردازد. همچنین به منظور رفاه حال نمازگزاران سرفاصله حرکت قطار‌ها کم کردن می‌یابد و در ایستگاه‌های شهید بهشتی، رسالت، هفت تیر، مفتح و غیره پیش بینی‌های ویژه‌ای انجام شده است است.

به گفته یزدانی هماهنگی‌های مورد نیاز با پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جهت تعیین مسیر‌های تردد جهت جلوگیری از ترافیک در مسیر‌های منتهی به مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز عید سعید فطر انجام شده است است.

بیمه نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر/ استقرار تیم‌های پزشکی و متخصص شرکت شهر سالم و استقرارآمبولانس در نقاط تعیین شده

یزدانی در ادامه گفت:تمامی نمازگزاران و نیرو‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم عید سعید فطر بیمه هستند. همچنین شرکت شهر سالم نیز با استقرار تیم‌های پزشکی و متخصص و استقرار آمبولانس در نقاط تعیین شده است به نمازگزاران خدمات رسانی خواهد کرد.

خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران ، نمازگزاران در مراسم عید سعید فطر بیمه می‌شوند

استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مناطق ۲۲ گانه / اهدای اقلام فرهنگی به نمازگزاران

یزدانی در ادامه در تشریح کارها کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: تهیه دعای مخصوص عید (دعای قنوت) با هماهنگی شرکت زیباسازی و بعد از تایید ستاد مرکزی، راه اندازی طرح‌های مرتبط با روز عید سعید فطر بر روی بنر در فضا‌های اطراف مصلی و خیابان‌های مجاور و منتهی به مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران و نیز بر روی پانل‌های شیشه‌ای در محور‌های مهم شهر، پخش جملات کوتاه با محوریت نماز عید فطر در نمایشگر‌های شهری، برنامه ریزی جهت استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مناطق ۲۲ گانه و در نقاط تعیین شده، تامین هدایا جهت کودکان شرکت کننده در نماز، اهدای اقلام فرهنگی به نمازگزاران و غیره از جمله برنامه‌های کارگروه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

تشکیل گروه‌های راهنمای نمازگزاران

وی با بیان این که شرکت میادین و میوه و تره بار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز به آذین بندی میادین و بازار‌های میوه و تره بار می‌پردازد؛ به ذکر دیگر کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در برگزاری مراسم عید سعید فطر پرداخت و گفت: آماده سازی محدوده مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران از نظر نگهداشت شهری، نظافت و رفت و روب قبل، حین و بعد از مراسم، شستشوی سطح معابر، جداول و المان ها، لایروبی انهار و گندزدایی، جلوگیری و برطرف سد معبر قبل، حین و بعد از مراسم، لکه گیری و آسفالت، تسطیح و اصلاح معابر و پیاده روها، رنگ آمیزی جداول و المان‌های شهری در محدوده برگزاری نماز عید سعید فطر، جانمایی، طراحی و راه اندازی اقلام تبلیغاتی مشمول بر پوستر‌های تبلیغاتی و بنر و پلاکارد بر روی بیلبورد‌ها و سازه‌های پرتابل با همکاری شرکت زیباسازی، انجام خط کشی محل پارک اتوبوس ها، تعیین مسیر اتوبوس‌ها و راه اندازی بنر‌های راهنما و جهت نما در خصوص محل پارک خودرو‌های سواری، تهیه نقشه‌های ایستگاه‌های اتوبوس و مسیر‌ها و محل پارک خودروها، تشکیل گروه‌های راهنمای نمازگزاران با استقرار اکیپ‌های مشخص با همکاری بسیج شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و غیره از جمله کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | میدان نبوت | شهرداری | دستگاه | برگزاری | ایران | اخبار شهری | تبلیغات محیطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *