خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نصب تجهیزات رفاهی جهت کودکان و افراد کم توان در مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران

معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از راه اندازی تجهیزات رفاهی جهت کودکان و افراد کم توان در ایستگاه‌های پرتردد خبر داد.

نصب تجهیزات رفاهی جهت کودکان و افراد کم توان در مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، عامر کعبی فرد معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در تشریح کارها این معاونت اظهار داشت: مناسب سازی ایستگاه‌های مترو تهران جهت کودکان، معلولان و افراد کم توان از اولویت‌های کاری در معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران است و در این راستا کارها زیادی انجام شده است است که از آن جمله می‌توان به مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی آسانسورهای خاص جهت افراد کم توان و راه اندازی تجهیزات رفاهی جهت کودکان و معلولان در ایستگاه‌های مترو اشاره کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا و نیاز زیاد افراد به آب سردکن تمامی ایستگاه‌های مترو به آب سرد کن مجهز شد و در ایستگاه‌های پرتردد نیز اقدام به راه اندازی آب سرد کن‌های مخصوص کودکان و افراد کم توان کردیم.

عبارات مهم : ایستگاه – آسانسور
وی تصریح کرد: این آب خوری ها در ایستگاه‌های پر تردد مترو از قبیل تجریش، مصلی امام خمینی (ره)، دروازه دولت، امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، صادقیه، کرج، گلشهر، میدان ولیعصر(عج)، منیریه، راه آهن، شهیدصیاد شیرازی و میدان جهاد راه اندازی و راه اندازی شده است است.

کعبی فرد با اشاره به اینکه استاندارد سازی مبلمان شهری به خاص وسایل خاص کودکان جزء مصوبات شهر دوستدارکودک هست، گفت: این آبخوری‌ها امکان استفاده راحت‌تر را جهت کودکان و افراد کم توان محیا کرده است و به زودی در سایر ایستگاه‌های مترو نیز راه اندازی خواهد شد.

780پله برقی و 138 آسانسور در ایستگا ه های مترو فعال‌اند

معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه از کارها گوناگون این شرکت در جهت زیاد کردن کیفیت خدمت رسانی به مسافران خبر داد و گفت: راه اندازی آسانسورهای جدید، بازبینی دستگاه‌های هواساز و راه اندازی پله برقی‌ها بخشی از فعالیت‌های انجام شده است به وسیله معاونت امور ایستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 780 پله برقی و 138 آسانسور در ایستگاه‌های مترو فعال هستند، افزود: از بهمن ماه سال گذشته تا کنون در ایستگاه سعدی، ایستگاه قلهک و ایستگاه شریعتی دو دستگاه آسانسور تازه راه اندازی و راه اندازی شده است است.

عامر کعبی فرد در ادامه در خصوص راه اندازی پله برقی‌های تازه گفت: همچنین در این مدت، 18 دستگاه پله برقی در ایستگاه شهر فرودگاهی امام خميني (ره)، 15 دستگاه پله برقی در ایوان انتظار (میدان حضرت وليعصر (عج)) و یک دستگاه در دسترسی شمالی سکوی غربی ایستگاه نوبنیاد از ابتدای سال تاکنون راه اندازی شده است است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی جهت تعمیر و نگهداری پله برقی‌ها و آسانسورهای ایستگاه‌ها، میزان ساعات عدم سرویس دهی به خاطر خرابی نسبت به سال گذشته کم کردن چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در جهت بهینه سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های مترو نیز اقداماتی انجام شده است هست، ضمن آن که روشنایی ایستگاه‌های مصلی، کرج و صادقیه در چند ماه گذشته ارتقا یافته است.

انتهای پیام/

نصب تجهیزات رفاهی جهت کودکان و افراد کم توان در مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران

واژه های کلیدی: ایستگاه | آسانسور | کودکان | دستگاه | اندازی | آسانسور | ایران | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *