خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نداشتن مهارت متقاضیان کار، مسئله جذب نیرو به وسیله کارفرما

در نخستین گردهمایی مدیریت منابع انسانی نداشتن مهارت کافی متقاضیان کار، مهمترین مسئله جذب نیرو به وسیله کارفرمایان عنوان شد.

نداشتن مهارت متقاضیان کار، مسئله جذب نیرو به وسیله کارفرما

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، آسیه حاتمی دبیر اجرایی نخستین گردهمایی مدیریت منابع انسانی در هتل اوین گفت: معیارهای استخدام در هر یک از شرکت های ایرانی متفاوت هست. در بعضی شرکت ها، تحصیلات اوج به عنوان یکی از معیارهای استخدام به شمار می آید و در بعضی دیگر، خروجی کار کارمندان مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: از طرفی براساس گزارش های رسمی مرکز آمار، اوضاع بیکاری در بین مخاطبان ایرانی همچنان اوج است و این آمارها حاکی از آن است که متقاضیان بسیار زیادی به دنبال کار هستند ولی با این حال مدیران بعضی شرکت های ایرانی نیز در جهت استخدام متقاضیان کار، با چالش های جدی مواجه هستند. به عنوان نمونه یکی از این چالش های مهم، عدم مهارت در بین متقاضیان کار است و بعضی از شرکت ها جهت یافتن کارمندان مناسب، با پرسشها بسیار زیادی مواجه هستند.

نداشتن مهارت متقاضیان کار، مسئله جذب نیرو به وسیله کارفرما

مدیر عامل یک از شرکت های استخدامی گفت: «بدون شک آگاهی از تجارب بین المللی و آشنایی با روش های روز دنیا در مواجهه با چالش های منابع انسانی، كمك می كند شركت ها مسیر رشد را سریع تر و راحت تر طی كنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه ای از دستاوردها و شکست ها میتواند زمینه ساز موفقیت های بسیار و رشد منابع انسانی در جهت اهداف شرکت ها باشد و جمعی که دعوت شده است اند جهت این همایش بیش از 150 نفر از مدیران شرکت های منابع انسانی که در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار هستند.

حاتمی تصریح کرد: این برنامه نخستین گردهمایی کشور عزیزمان ایران تلنت در باب منابع انسای است که برگزار می شود و امیدوارم جهت شرکت کنندگان موثر باشد. کشور عزیزمان ایران تلنت خوابیدن است که مدیران ایرانی می توانند از طریق این سایت به کارشناسان و خبرگان مورد نیاز برسند.

وی افزود: در طول سال حدود 7 هزار شغل در در سایت ثبت می شود ولی چند برابر این تعداد سرچ می کنند و شرکت ها لزوما آگهی نمی دهند.

در نخستین گردهمایی مدیریت منابع انسانی نداشتن مهارت کافی متقاضیان کار، مهمترین مسئله جذب نیرو به وسیله کارفرمایان عنوان شد.

ابولعلایی عضو هیأت علمی شرکت مدیریت صنعتی نیز در ادامه این گردهمایی گفت: امروز در این گردهمایی که زیاد مدیران منابع انسانی شرکت داشته اند که اطلاعات و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند ما الان یکی از عالی ترین راههای آموزش که در دنیا ازش استفاده می شود یادگیری از دیگران است و دیگر نیازی نیست که خودمان شخصا تجربه کنیم و میتوانیم از تجربیات تلخ و شیرین دیگران در جهت اهداف خودمان استفاده کنیم .

وی ادامه داد: این گردهمایی صحبت های من در این خصوص بود که ظرفیت نیروی انسانی چقدر است و الان در سازمانها چقدر از ظرفیت و استعدهای نیروی انسانی بهره برده ایم و هدفم این بود که شرکت کنندگان رو با اهمیت این منبع آشنا کنم و اینکه کشور ماهم جهت پیشرفت و به چشم انداز 1404 برسیم چاره ای جز مدیریت خوب و منظم شرکت هامون نداریم و تلاش کردم عنوان کنم که مدیران چگونه می توانند از ظرفیت کارکنان شرکت خود استفاده کنند و بهره وری شرکت خود را اوج ببرند.

گردهمایی مدیریت منابع انسانی که در هتل اوین برگزار شد وسیله ای است که مدیران منابع انسانی بتوانن چالش ها و دستاوردهایی که دارند رو به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

گردهمایی مدیران منابع انسانی

واژه های کلیدی: گردهمایی | استفاده | استخدام | استخدامی | مدیریت | ایرانی | منابع | استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *