خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‌های تعزیرات

وزیر دادگستری گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور، عنوان پیگیری به پرونده های قاچاق اهمیت بسیاری دارد و در اولویت برنامه‌های تعزیرات است.

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‌های تعزیرات

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علیرضا آوایی وزیر دادگستری در مراسم معارفه مدیر تازه شرکت تعزیرات حکومتی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، ضمن تقدیر و تقدیر از امیری اصفهانی مدیر سابق شرکت تعزیرات حکومتی و خیرمقدم به انصاری مدیر تازه این سازمان، اظهار کرد: باید حق الناس و حساسیت کار شرکت تعزیرات حکومتی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا توجه به حقوق شهروندی و ایجاد تعادل در حقوق و امنیت مردم اهمیت بالایی دارد.

آوایی گفت: فعالیت بعضی از شرکت ها و اداره ها در جامعه بازتاب خاصی دارد و همین مسئله کار ما را در تعزیرات حکومتی سخت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور، عنوان پیگیری به پرونده‌های قاچاق اهمیت بسیاری دارد و در اولویت برنامه‌های تعزیرات است و باید در این باره جمع بندی منظمی داشته باشیم.

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‌های تعزیرات

وزیر دادگستری در آخر گفت:همه پرونده های تعزیرات حکومتی مهم هستند و ما پرونده غیرمهم نداریم و باید در پیگیری به آن‌ها دقت شود.

عبارات مهم : مقام معظم رهبری – مبارزه با قاچاق
انتهای پیام/

لزوم پیگیری به پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | مبارزه با قاچاق | تعزیرات حکومتی | وزیر دادگستری | برنامه | پرونده | برنامه | اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *