خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارها انجام شده است کیفی شهرداری را با خط کش کمیت اندازه نگیریم ، مناسب سازی شهر جهت معلولان یکپارچه نیست

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:مناسب سازی در شهر جهت معلولان ابعاد مختلفی دارد،از این رو نمی توانیم کارها کیفی شهرداری را با خط کش کمیت اندازه بگیریم.

کارها انجام شده است کیفی شهرداری را با خط کش کمیت اندازه نگیریم ، مناسب سازی شهر جهت معلولان یکپارچه نیست

علی صابری عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزهحوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به مناسب سازی شهر جهت تردد معلولان اظهار داشت:مناسب سازی شهر جهت معلولان ابعاد مختلفی دارد از این رو نمی توانیم کارها کیفی شهرداری را با خط کش کمیت اندازه گیری کنیم.
وی با اشاره به اهمیت کیفیت مناسب سازی در شهر افزود:مناسب سازی را نباید با کمیت و عدد و رقم در کارها شهرداری در نظر گرفت.

عبارات مهم : شورای اسلامی – شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در سال گذشته مناسب سازی به طور کامل انجام نشده، گفت: این مناسب سازی ها یکپارچه و با استانداردهای ابلاغی و نظارت یک مرکز خاص انجام نمی شود، به همین علت اعتقاد دارم مناسب سازی به صورت کامل انجام نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در سال های گذشته، بعضی کارها مناسب سازی از سوی مناطق و با زیر مجموعه عمرانی انجام شده است بود، تصریح کرد: این عنوان از این جهت که به دنبال ردیف و بودجه جهت این امر نیستیم مطلوب است ولی تمرکز زدایی مناسب سازی، از ابعاد چالشی آن محسوب می شود.
صابری گفت: ستاد مناسب سازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باید برنامه ریزی جدی در این عنوان داشته باشد تا روند مناسب سازی مطلوب پیش برود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شهرداری | ایران | اخبار شورای شهر | مناسب سازی | معلولان | علی صابری | شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *