خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معرفی 3 نفر به دادستانی در ارتباط با توهین به مدیر جمهور

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه نفر در پرونده توهین به مدیر جمهور به دادستانی معرفی شدند و قول دادند که بقیه را هم معرفی کنند.

معرفی 3 نفر به دادستانی در ارتباط با توهین به مدیر جمهور

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه در جمع خبرنگاران، در ارتباط با احضار بعضی افراد به علت جرایم انتخاباتی اظهار کرد:تحقیقات از استانداران احضار شده است در دادسرا تکمیل شده، ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز گزارش وزارت اطلاعات راجع به اتفاق روز قدس به دادستانی ارسال شد،افزود:این گزارش به شعبه بازپرسی ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد:متاسفانه در چند روز گذشته طوری وانمود شده است که گویی تحقیقات انجام شده است در این پرونده بدون مجوز بوده است.

معرفی 3 نفر به دادستانی در ارتباط با توهین به مدیر جمهور

دادستان تهران با بیان اینکه براساس قانون تحقیقات در دادسرا تعطیلی ندارد، تاکید کرد: در تمام سال با اجازه دادستان و قاضی تحقیق، امکان تحقیق وجود دارد، از این رو از رسانه‌ها در خواست می کنم به این توصیه قانونی توجه داشته باشند، و فکر نکنند که اگر فردی در یک ساعتی از شبانه روز احضار و از او تحقیق به عمل آمد، بدون مجوز بوده است.

جعفری دولت‌آبادی با تاکید بر اینکه رسانه ها نباید به نفع و ضرر یک فرد یا گروهی فضاسازی کنند، گفت: پرونده های قضایی باید مسیر قانونی خود را طی کنند و نباید اجازه بدهیم که در مسیر هیجانات تصمیم گیری شود.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه دادستانی در این پرونده هم مانند سایر پرونده‌ها در یک مسیر سالم و طبیعی اقدام خواهد کرد، گفت: تحقیقات انجام شده است در این پرونده با مجوز دادستانی بوده و ادامه دارد. در گزارشی که وزارت اطلاعات جهت ما ارسال کرده سه نفر از متهمان معرفی شدند و قول دادند بقیه را هم معرفی کنند، البته گزارش وزارت اطلاعات جهت ما کفایت نمی کند و دادستانی تحقیقات جامعی انجام خواهد داد.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه نباید در این پرونده ها طوری وانمود شود که گویی حق انتقاد جهت کسی وجود ندارد، گفت:به طور قطع انتقاد منصفانه مشکلی ندارد، ولی باید توجه کرد که توهین با انتقاد متفاوت است.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه نفر در پرونده توهین به مدیر جمهور به دادستانی معرفی شدند و قول دادند که بقیه را هم معرفی کنند.

*کیفر خواست یاشار سلطانی صادر شده است است/ 17 تیرماه وقت اجرای دادگاه همدستان بابک زنجانی است

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده‌های یاشار سلطانی و حکیمی پور به دادگاه ارسال شده است است؟ گفت: وقت محاکمه یاشار سلطانی اعلام نشده هست، ولی کیفرخواست جهت وی صادر شده است ،و این محاکمه در شرف وقوع است.

دولت آبادی راجع به ارسال پرونده‌های مرتبط با گروهک تروریستی داعش به دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پرونده متهمان با درجه اتهامی اوج و از اعضای مهم مرتبط با داعش در پایتخت کشور عزیزمان ایران پیگیری می شود، ولی هنوز پرونده‌ای در خصوص متهمان مهم به پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال نشده هست، البته بعضی از متهمان اعزام شدند ولی پرونده مشخصی از استان ها جهت ما ارسال نشده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ١٧ تیر ماه وقت اجرای دادگاه همدستان بابک زنجانی است، آیا متهم تازه این پرونده در جلسه دادگاه حضور می یابد؟ گفت: دادگاه مذکور مربوط به دو متهمی است که حکمشان در دیوان عالی کشور نقض شده است هست، پرونده مربوط به متهم تازه دستگیر شده است هنوز در مرحله تحقیقات واقع شده است است و به صدور کیفرخواست منجر نشده است.

دادستان تهران با بیان اینکه حکم بابک زنجانی نهایی هست، گفت:ما پیش تر اعلام کردیم که اگر این فرد بدهی خود را بدهد راه هایی جهت کمک به محکوم در قانون لحاظ شده است هست، ولی زمانی که پولی پرداخت نشده و رد مالی انجام نشده، بعضی حرف ها گزافه گویی است.

دولت آبادی در رابطه با حضور متهم تازه دستگیر شده است در دادگاه دو متهم دیگر گفت: این مربوط به تصمیم دادگاه هست، آیا که دادگاه جهت پیگیری به پرونده دو متهم دیگر این پرونده برگزار می شود.

دولت آبادی در پاسخ به این سئوال که آیا محاکمه غیابی خاوری منتفی شده است است؟ گفت:پرونده این شخص مفتوح است و منتفی نشده است.

معرفی 3 نفر به دادستانی در ارتباط با توهین به مدیر جمهور

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اطلاعات | دادگاه | تحقیقات | ایران | ارسال | پرونده | پرونده توهین به مدیر جمهور | اخبار قوه قضائیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *