خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مطالبات سال 95 داروخانه‌ها پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت از پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با این شرکت بیمه‌گر طی چند روز آینده خبر داد.

مطالبات سال 95 داروخانه‌ها پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه سلامت با بیان اینکه یکی از چالش‌های جدی امروز پیش روی سازمان‌های بیمه گر، تامین منابع مالی پایدار هست، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت که ۹۵ درصد بودجه آن از طریق بودجه عمومی تامین می‌شود، با پرسشها جدی مواجه بوده و اثرات آن به طور مستقیم به ارائه دهندگان خدمت وارد می‌شود.

بیمارستان‌های دولتی، موسسات خصوصی، مراکز تصویربرداری و داروخانه‌ها در معرض این آسیب‌ها هستند و گلایه‌های به حقی به مجموعه بیمه‌ای کشور دارند.

وی میزان مطالبات موسسات خصوصی، داروخانه‌ها و بیمارستان‌های دولتی در سال ۹۵ از این شرکت را حدود چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۴۲ هزار موسسه طرف قرارداد ارائه کننده خدمت با سازمان بیمه سلامت وجود دارد که خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته مقرر شده است در چند روز آینده مطالبات داروخانه‌ها در سال ۹۵ در سراسر کشور تسویه شود. در بعضی استان‌ها پرداخت مطالبات داروخانه‌ها به فروردین امسال نیز رسیده و بخشی از مطالبات در سال ۹۵ بیمارستان‌های دولتی که انصافا در شرایط مشکل قرار دارند، پرداخت شده است است.

مطالبات سال 95 داروخانه‌ها پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت بیمه سلامت ادامه داد: اخیرا جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت، اقتصاد، دارایی و مدیر خزانه داری کل کشور داشتیم تا اعتباراتی که از سوی شرکت برنامه و بودجه به شرکت بیمه سلامت تخصیص یافته هست، محقق شود. ما موظفیم ارائه دهندگان خدمات سلامت از جمله موسسات خصوصی، داروخانه‌ها، بیمارستان‌های دولتی و شخصی را حمایت و منبع مالی را تامین کنیم.

موهبتی گفت: داروخانه‌های بخش خصوصی از تعدد و تکثر بیشتری برخوردار هستند و با توجه به اینکه بنگاه اقتصادی کوچکی به شمار می‌روند و حجم مطالبات آن‌ها نسبت به بیمارستان‌های دولتی کمتر هست، پرداخت مطالبات‌شان راحت‌تر هست. در حال حاضر بیمارستان‌های دولتی چهار تا پنج ماه از سال ۹۵ را از ما مطالبه دارند و امیدواریم تخصیص اعتبار به زودی تامین شده است و این مطالبات هم پرداخت شود.

انتهای پیام/

پرداخت مطالبات داروخانه ها در آینده نزدیک

واژه های کلیدی: بیمارستان | داروخانه | بیمارستان | بخش خصوصی | سلامت | سازمان | اخبار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | اخبار بیمه سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *