خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حل معضل بیکاری در گرو حمایت از کارآفرینان داخلی ، مسیر اشتغالزایی از بزرگراه کارآفرینی می گذرد

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: معضل بیکاری و مسأله اشتغالزایی با حمایت از کارآفرینان داخلی و فراهم کردن شرایط فعالیت آن ها برطرف می شود.

حل معضل بیکاری در گرو حمایت از کارآفرینان داخلی ، مسیر اشتغالزایی از بزرگراه کارآفرینی می گذرد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ جشنواره معرفی کارآفرینان برتر سال 95 امروز(سه شنبه دوم خردادماه) با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان منتخب، در ساختمان مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: راه توانمندسازی گروه های حساس جامعه به ایجاد شغل و حمایت از کارآفرینان بستگی دارد.

عبارات مهم : اشتغال زایی – کارآفرینان

وی افزود: در حال حاضر در کشور به فعالیت 2 جنبش جهت محو فقر و ایجاد اشتغال نیاز داریم و با عملکرد موفق این دو جنبش در نهایت به شکوفایی جامعه و برطرف بیکاری دست خواهیم یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط فعلی نیازمند ایجاد 955 هزار شغل در سال هستیم تا پاسخگوی نیازمندی جوانان جویای کار باشیم.
ربیعی تصریح کرد: حدود یک دهه از پرداختن به عنوان کارآفرینی در کشور عزیزمان ایران می گذرد و امروز وزارت کار در کارآفرینی فردی و سازمانی تا حدودی موفق بوده است.
وی ادامه داد: در جامعه امروزی راه حل های معروف و مرسوم جهت برطرف معضل بیکاری، چاره ساز نبوده و در این زمینه به جذب سرمایه های خاص کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان و محدودکردن واردات نیازمندیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفکر مبارزه با فقر، هدفی است که از راه تولید و افزودن و ارزش دادن به سرمایه های داخلی و تقویت تولیدات کوچک اجرایی می شود.
ربیعی اضافه کرد: از کار در یک منزل کوچک تا اشتغالزایی در یک کارخانه بزرگ، باید فعالیت ها را مورد حمایت قرار دهیم و با در هم آمیختن و افزودن سرمایه ها میزان تولیدات را زیاد کردن و همچنین رعایت اخلاق مداری را مورد توجه قرار دهیم تا اهداف اشتغال زایی محقق شود.
وی افزود: در حین احترام به روش های اشتغالزایی و کارآفرینی گذشتگان است که ما می توانیم در کارآفرینی با روش های امروزی و توانمند سازی گروه های جویای کار عملکرد خوبی را ارایه کنیم.
وزیر رفاه اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران جهت پیشرفت مناسبت های اقتصادی کشور و اشتغالزایی نیازمند ارتباطات گسترده جهانی و ایجاد سریع شغل به وسیله شرکت هایی با رویکرد رشد کارآفرینانه است.
در آخر مراسم با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارآفرینان منتخب سال 95 تقدیر شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اشتغال زایی | کارآفرینان | وزیر تعاون | کارآفرینی | وزارت کار | علی ربیعی | ایران | فعالیت | بیکاری | اشتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *