خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خرید 8 باغ بزرگ به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ، محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: هم اکنون کشور کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه محروم مانده، به همین علت باید وزارت جهاد

خرید 8 باغ بزرگ به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ، محرومیت کشور عزیزمان ایران در صادرات گل و گیاه

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که امروز(شنبه) با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگان مجلس در بوستان گفتگو برگزار شد، با بیان اینکه در سال های گذشته حداقل در چهارده نمایشگاه بین المللی گل و گیاه شرکت کرده ام، اظهار داشت: بدون شک عنوان گل و گیاه و فضای سبز شهری دو عنوان جداگانه از یکدیگر هستند.
وی افزود: در حال حاضر بوستان های زیادی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به بهره برداری رسیده و سرانه فضای سبز شهری و همچنین تولید گل و گیاه به یک نقطه قابل قبول رسیده است.

عبارات مهم : شورای اسلامی – آلودگی هوا

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه ما در بحث صنعت گل و گیاه با صادرات می توانیم از تولید داخلی حمایت کنیم، گفت: اگر صادرات گل و گیاه در کشور رونق پیدا کند، شاهد زیاد کردن اشتغال خواهیم بود که این امر باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و به آن توجه خاص داشته باشند.
چمران با بیان اینکه عنوان تولید گل و گیاه و فضای سبز به یکدیگر پیوسته هست، تصریح کرد: ولی باید این دو عنوان جداگانه بررسی شوند تا بتوانیم سرانه فضای سبز همچنان زیاد کردن و شاهد کم کردن آلودگی هوا در شهر باشیم.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده هم اکنون زیاد کردن سرانه فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قابل قبول هست، اگرچه بعضی از باغ های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت بی توجهی مالکان درختان کهن آن خشک شده است و هم اکنون به یک ساختمان عظیم تبدیل شده است است.
رئیس شورای شهر اضافه کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با یک اقدام موثر جلوی از بین رفتن باغات را گرفت و با خریداری تعدادی از باغ های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران سرانه فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن داد.
چمران با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران شهر خشکی هست، گفت: در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران میزان آلودگی هوا اوج است و تنها زیاد کردن سرانه فضای سبز می تواند هوای موجود شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را تلطیف و از آلودگی هوا بکاهد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران روددره ها را به فضای سبز تبدیل کرده هست، یادآور شد: هم اکنون بوستان های متفاوت مانند یاس، ولایت و غیره به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه شده است است که می تواند در جهت کم کردن آلودگی هوا نقش موثری داشته باشد.
رئیس شورای شهر به کمربند فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: هم اکنون در جهت زیاد کردن کمربند فضای سبز کارها زیادی انجام شده است که همه مردم آن را مشاهده می کنند.
چمران ادامه داد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت توسعه و زیاد کردن سرانه فضای سبز هم اکنون 8 باغ بزرگ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را خریداری کرده تا به این امر از خشک شدن درختان آن جلوگیری کند و همچنین بتواند آن ها را به فضای سبز عمومی جهت استفاده مردم تبدیل کند.
چمران با بیان اینکه کشور کشور عزیزمان ایران در صنعت گل و گیاه عالی ترین شرایط را جهت صادرات گل و گیاه دارد، گفت: ما می توانیم از امکانات خوب کشور جهت صادرات استفاده کنیم، آیا که تنها با کشور هلند جهت رساندن محصولات خود یک ساعت فاصله داریم و می توانیم با حل کردن مسئله حمل و نقل این عنوان را به آخر برسانیم، به این علت قیمت گل و گیاه ما از کشور هلند بسیار پایین تر است.
وی با تاکید بر اینکه کشور کشور عزیزمان ایران امروزه در بحث صادرات محروم مانده هست، گفت: اگر در خصوص این امر کارها اساسی و مهم صورت نگیرد نمی توانیم به مقام و جایگاهی که شایسته آن هستیم دست بیابیم، به همین علت از دستگاه های دولتی مخصوصا وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت و معدن و تجارت درخواست دارم تا در این زمینه کارها موثری انجام دهند و زمینه صادرات گل و گیاه را جهت کشور فراهم کنند.
رئیس شورای شهر ادامه داد: مطمئنا کشور کشور عزیزمان ایران علاوه بر فروش نفت به فروش گل و گیاه و صادرات آن نیز نیاز دارد و باید این صنعت هم مانند نفت به یک صنعت ملی تبدیل شود.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | آلودگی هوا | شورای شهر | شهرداری | کمربند | صادرات | تبدیل | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *