خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ماجرای کشف جسد زن جوان در مجتمع مسکونی شهرک ارتش

۳۰ دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند ولی همسرم در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛نیمه‌های شب نخستین روز خرداد ماه 94 خبر کشف جسد یک زن جوان در استخر یک مجموعه مسکونی در شهرک ارتش به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که سجاد منافی‌آذر،بازپرس امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که همسر متوفی با مشاهده جسد زنش به صورت شنا‌ور روی آب استخر مجموعه، پلیس را در جریان قرار داده است.

همزمان با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی جهت تعیین علت دقیق مرگ، شوهر وی در بیانات اولیه مدعی شد که از فوت مشکوک همسرش بی‌خبر بوده است.

ماجرای کشف جسد زن جوان در مجتمع مسکونی شهرک ارتش

در ادامه بعد از تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی آثار متعدد کبودی و شکستگی روی گردن مقتول مشاهده و مشخص شد که زن جوان به قتل رسیده است که دستور بازداشت همسر افغانستانی مقتول صادر شد.

همسر مقتول در تمامی تحقیقات منکر هرگونه دخالت در فوت همسرش شد و به بازپرس گفت: من در مجتمع مسکونی سرایدار بودم و همراه با همسر و فرزندانم در آنجا سکونت داشتم، شب اتفاق بعد از آبیاری باغچه و سر و سامان دادن به درختان به منزل رفتم و بعد از صرف شام خوابیدیم، 30 دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند ولی همسرم در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه به استخر رسیدم با جسد بی‌جان همسرم روی آب مواجه شدم.

اظهارات متهم پرونده در حالی مطرح شد که فرزندان خردسال مقتول گفتند شب اتفاق پدر و مادرشان با هم دعوا کرده و در حین درگیری پدرشان یک بشقاب به سمت مادرشان پرتاب کرده است همچنین مادر مقتول نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت که مقتول شنا بلد نبوده و فقط هر از گاهی همراه با دخترانش از حوضچه کوچک مجتمع استفاده می‌کردند.

سرانجام سجاد منافی‌آذر با توجه به شواهد و قراین موجود و دلایل کافی، جهت متهم این پرونده قرار جلب به دادرسی صادر کرد و متهم بعد از صدور کیفرخواست به‌زودی به اتهام قتل همسرش جهت محاکمه در دادگاه کیفری حاضر می‌شود.

۳۰ دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند ولی همسرم در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه

انتهای پیام/

ماجرای کشف جسد شناور زن جوان در استخر مجتمع مسکونی

واژه های کلیدی: مشاهده | قانونی | تحقیقات | پزشکی | همراه | استخر | پرونده | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *