خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

غش کردن مدیر پاسگاه خاتون آباد برابر قاتل نوزاد 8 ماهه ، ماجرای قتل بنیتا از زبان قاتل

دادگاه متهمان به قتل بنیتا امروز در حالی برگزار شد که حاشیه های جالبی از جمله غش کردن مدیر پاسگاه خاتون آباد برابر قاتل به علت قساوت در قتل داشت.

غش کردن مدیر پاسگاه خاتون آباد برابر قاتل نوزاد 8 ماهه ، ماجرای قتل بنیتا از زبان قاتل

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ امروز(دوشنبه) ساعت 9:30 دقیقه دادگاه عاملان قتل بنیتا 8 ماهه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

عبارات مهم : در ماشین – دادگاه
به لحاظ حضور تعداد زیاد حضار دادگاه در شعبه 9 و به علت کوچک بودن شعبه، دادگاه در سالنی بزرگتر برگزار شد که البته سریال مرد هزار صورت در آن سالن تصویر براداری شده است بود.

با شروع دادگاه هر لحظه بر تعداد حضار در جلسه اضافه شد. با این وجود عکاسان رسانه ها یکی از غایبان جلسه امروز دادگاه بودند که اجازه ورود به سالن را پیدا نکردند.

با شروع دادگاه قاضی از پدر بنیتا خواست تا در جایگاه قرار بگیرد و شکایت خود را عنوان کند.

پدر بنیتا در حالی که تصویر کودک خود را در دست داشت با گریه گفت: ای کاش هیچ وقت بنیتا را در ماشین نمی گذاشتم، 50 روز است که دخترم را ندیدم.

در ادامه وکیل اولای دم با در دست داشتن قوطی شیر خشک بنیتا که روز اتفاق در ماشین بود خطاب به متهم گفت: شما چه کاری جهت حیات کودک انجام دادید، لوازم حیات و آب و غذا جهت کودک در ماشین وجود داشت، ولی شما هیچ کاری انجام ندادید.

وی ادامه داد: شما اقرار کردید که بعد از دزدیدن ماشین اقدام به خرید شیشه و مصرف آن کردید. شما خودتان را ساختید، ولی به فکر کودک 8ماهه نبودید.

در جریان دادگاه ستوان یکم سلمان سفر پور رئیس پاسگاه خاتون آباد که به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شد، بعد چند دقیقه از حال رفت و و به زمین افتاد.

در ادامه دادگاه متهم ردیف اول پرونده در حالی که دستبند به دست و پابند به پا داشت به دستور قاضی در جایگاه قرار گرفت.

با شروع صحبت های متهم ردیف اول، حال مادر بزرگ بنیتا هم بد شد و حاضران وی را از سالن دادگاه خارج کردند.

متهم ردیف اول پرونده در جایگاه دفاع از خود گفت: 27 سال دارد و دارای 15 فقره سابقه است و از 15 سالگی اقدام به مصرف شیشه کرده است.

وی گفت: من احتیاجی به دزدی ماشین نداشتم و خرج خود را از فروش مواد تامین می کردم.

متهم ردیف اول ادامه داد: در حال حاضر 2 ماشین به نام من است که در پارکینگ هستند و سراغشان هم نمی روم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه 200 متر از محل اتفاق دور شدم، با تماس همدستم در دزدی متوجه وجود کودک در ماشین شدم، ولی چون می ترسیدم که دوباره بازداشت شوم، کودک را جلوی یک ابزار فروشی رها کردم.

محمد متهم ردیف اول گفت: قبل از رها کردن ماشین به محل خودمان رفتم و یک گرم شیشه خریدم و آن را مصرف کردم و بعد ماشین را رها کردم.

وی بیان کرد: قبل از رها کردن ماشین شیشه ماشین را تا دو انگشت مانده به بسته شدن کامل اوج کشیدم و نمی دانستم که اگر ماشین خاموش باشد، کولر آن کار نمی کند.

در انتهای جلسه دادگاه قاضی ادامه پیگیری به پرونده را به روز چهارشنبه موکول کرد.

غش کردن مدیر پاسگاه خاتون آباد برابر قاتل نوزاد 8 ماهه ، ماجرای قتل بنیتا از زبان قاتل

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: در ماشین | دادگاه | ماشین | تصویر | پرونده | اخبار حقوقی و قضایی | قتل بنیتا 8 ماهه | قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *