خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لغو مزایده واگذاری بلند مدت تبلیغات مترو

شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در پی درج خبر «مزایده عمومی فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو تهران» در بعضی از کانال‌ها و فضاهای مجازی اطلاعیه صادر کرد.

لغو مزایده واگذاری بلند مدت تبلیغات مترو

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در پی درج خبر «مزایده عمومی فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو تهران»، در بعضی از کانال‌ها و فضا‌های مجازی، شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه اطلاعیه ذیل را صادر کرد:

بسمه تعالی

به اطلاع شهروندان تهرانی و مدیران شهری می‌رساند، شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه به عنوان یکی از فراگیر‌ترین سازمان‌های خدماتی-اجتماعی، همواره تاکید قاطع بر رعایت مصالح عمومی، قانونمداری و ایجاد شرایط عادلانه جهت بهره‌مندی یکسان شهروندان از امکانات موجود در «شهر زیرزمینی» داشته و آن را خط قرمز تخلف ناپذیر خود اعلان کرده هست. از این رو اگر در عملکرد بخشی از مجموعه گسترده مدیران و کارکنان خدوم این شرکت کمترین شائبه‌ای درخصوص موارد مذکور پیش آمده، با برخورد بی‌مجامله و قاطع مدیریت مواجه شده است است.

لغو مزایده واگذاری بلند مدت تبلیغات مترو

«استفاده از فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو» از آن جمله موارد است که در آن علاوه بر «وجود مقررات و دستورالعمل‌های براق مبنی بر ایجاد شرایط عادلانه و مساوی جهت تمام موسسات و اشخاص دارای صلاحیت حرفه‌ای مورد نیاز» و «برگزاری مزایده عمومی و علنی تحت نظارت نهاد‌های ناظر بالادستی ذی صلاح»، «اطلاع دقیق مدیریت و هیئت مدیره از جزییات مزایده، نحوه واگذاری و مشخصات قرارداد‌ها» روال جاری بوده است.

متاسفانه در روز‌های اخیر یکی از متولیان این امر با تصمیم شخصی و بدون اطلاع مدیریت شرکت اقدام به انتشار اطلاعیه درخصوص واگذاری یکجای فضا‌های تبلیغاتی کرد که حساسیت‌هایی را برانگیخت.

باوجود آنکه در اقدام مذکور روال قانونی برگزاری مزایده‌های عمومی رعایت شده است و حتی بازه زمانی قرارداد مورد نظر از 60 ماه در سال‌های قبل از 92 به 24 ماه کم کردن یافته و علی رغم آن که این نوع قرارداد در ردیف قرارداد‌های بزرگ این شرکت نیست و ارقام بالایی را مشمول بر نمی‌شود، مع الوصف هم به علت عدم رعایت بعضی موارد و هم به علت آنکه این نوع کارها ممکن است شائبه‌ای را درخصوص ایجاد محدودیت تصمیم گیری جهت منتخبان دور تازه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران فراهم سازد، بنابر تصمیم مدیریت شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه، با مدیر بخش مربوط برخورد و عزل شد و اطلاعیه مزایده کان لم یکن اعلان شد.

مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه وقت را مغتنم شمرده و بار دیگر بر میثاق خود با مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران درخصوص خدمت رسانی خالصانه، ایجاد شرایط عادلانه بهره‌مندی و رعایت مصالح و منافع عمومی تاکید می‌ورزند.

شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در پی درج خبر «مزایده عمومی فضا‌های تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو تهران» در بعضی از کانال‌ها و فضاهای مجازی اطلاعیه صادر کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مدیریت | قرارداد | اطلاعیه | ایران | مزایده | اخبار شهری | شرکت بهره برداری مترو تهران | مدیریت شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *