خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر است ، قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران گفت: آینده صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر است و یکی از دلایل آن اوضاع اقتصادی خانواده‌هاست.

صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر است ، قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ غلامعلی حداد عادل، مدیر فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران در مراسم افتتاح باغ کتاب تهران با بیان اینکه با زیاد کردن سرانه‌های فرهنگی می توانیم گام های مهمی جهت توسعه فرهنگ برداریم، اظهار داشت: با زیاد کردن سرانه‌های فرهنگی می‌توانیم به گردشگرانی که جهت دیدن مکان های متفاوت به این شهر می آیند در کنار موزه دفاع مقدس، باغ کتاب تهران را نشان دهیم و بگوییم قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد.

عبارات مهم : خانواده – اینترنت
وی با تاکید بر اینکه بنده شخصا مراحل پیشرفت طرح باغ کتاب را دنبال و جهت افتتاح آن روزشماری می‌کردم، افزود: خوشحالم سرمایه‌ای به سرمایه‌های فرهنگی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و کشور اضافه شده است است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران گفت: از اینکه بخش اعظمی از تپه‌های عباس‌آباد به موسسه فرهنگی ماندگار تخصیص داده شده است یافته بسیار خرسندم چراکه مقام معظم رهبری تاکید و توصیه داشتند که در منطقه عباس‌آباد برج و بارو و آپارتمان‌سازی نشود.

حدادعادل ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نباید به تپه های عباس آباد که از دستبرد یک عده محفوظ مانده، نگاه اقتصادی داشت.

صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر است ، قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد

وی با بیان اینکه تا حدود زیادی به این توصیه عمل شده است هست، افزود: باغ موزه دفاع مقدس، فرهنگستان‌های سه‌گانه زبان و ادب فارسی و علوم ، علوم پزشکی، کتابخانه ملی و بنیاد دایره‌المعارف فارسی و مجموعه باغ کتاب، همگی تپه های عباس آباد را به یک مجموعه افتخارآمیز جهت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تبدیل کرده است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران گفت: ای کاش قالیباف کار میدان فرهنگ را هم به اتمام می‌رساند تا جهت آیندگان به یک تفرجگاه اهل فکر و اندیشه بدل شود.

حدادعادل ادامه داد: جهت ملت ما داشتن یک فضایی مانند باغ کتاب فضایی جهت عرضه کتاب غنیمت است به همین علت امیدوارم باغ کتاب باعث رشد و تفکر اندیشه شود و بر فرهنگ کتابخوانی تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه اختراع خط از مهمترین اختراعات بشر بوده هست، تاکید کرد: این اختراع به مراتب زیاد از کشف آتش در رشد بشر تاثیرگذار بوده است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران گفت: آینده صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر است و یکی از دلایل آن اوضاع اقتصادی خانواده‌هاست.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران ادامه داد: اینکه انسان بتواند اندیشه را که در زبان انتقال یافته می‌شود را با نگاره‌ها، نقوش و خطوطی ثبت و آن را به دیگران انتقال دهد، اختراع بزرگ و هوشمندانه است.

حداد عادل با بیان این‌که آینده صنعت نشر کشور عزیزمان ایران در خطر هست، تاکید کرد: یکی از دلایل آن اوضاع اقتصادی خانواده‌هاست چراکه امروز خانواده ها توانایی کمتری جهت خرید کتاب در سبد هزینه‌های خود دارند.

وی تاکید کرد: امروزه رقیبی به نام اینترنت جهت صنعت نشر ایجاد شده است به گونه ای که شمارگان روزنامه‌ها در مقایسه با 20 سال گذشته به یک‌دهم تقلیل یافته است.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران گفت: سوءاستفاده از کتاب و تصرف در حقوق ناشر و مولف در اینترنت را از مخاطرات دیگر صنعت نشر بیان کرد و از مجلس و دولت خواست که قوانین متناسب با اوضاع امروزی را جهت حوزه نشر تدوین و اجراء کنند.

حدادعادل گفت: دولت و مجلس و قوه قضاییه باید کمک کنند تا ناشران بتوانند به حیات اقتصادی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خانواده | اینترنت | اختراعات | اختراع | خانواده | اقتصادی | فرهنگ | فارسی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *