خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قاتل فراری در سرخه حصار به دام پلیس افتاد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری

قاتل فراری در سرخه حصار به دام پلیس افتاد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به جرح بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان قدس به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اتفاق مشاهده کردند بعد از درگیری، ضارب از محل متواری شده است و فرد مجروح به مرکز درمانی انتقال یافته که به علت شدت خونریزی بعد از ساعاتی فوت کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: به علت حساسیت عنوان مراتب به صورت خاص در دستور کار عوامل این یگان قرار داده شد و بعد از هماهنگی قضائی با بررسی‌های فنی و کارها پلیسی، مخفیگاه متهم در منطقه سرخه حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از چهار ساعت بعد از درگیری، متهم در حالی که قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

قاتل فراری در سرخه حصار به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اهمیت عنوان و بازتاب وسیع آن در بین شهروندان تصریح داشت: قاتل بعد از انتقال به کلانتری با استفاده از شگرد و شیوه‌های پلیسی در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده و بعد از تشکیل پرونده، متهم به مقر پلیس آگاهی شهرستان انتقال یافته و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس هست.

عبارات مهم : فرمانده انتظامی – پلیس آگاهی
انتهای پیام/

دستگیری قاتل فراری در سرخه حصار

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی | پلیس آگاهی | بازتاب | انتظامی | انتقال | اخبار نیروی انتظامی | شهرستان قدس | سرهنگ فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *