خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حرکت با ویلچر، حرکت عابر پیاده محسوب می شود

وزیر رفاه گفت: مصوبه ای در کمیسیون اجتماعی دولت با عنوان «حرکت با ویلچر حرکت عابر پیاده» مطرح است که در گذشته حرکت با ویلچر، حرکت با ماشین

حرکت با ویلچر، حرکت عابر پیاده محسوب می شود

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست معلولان منتخب پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: 174 نفر از معلولان کشور در مسابقه شوراهای شهر و روستا پیروز می‌شوند که یک اتفاق و فصل تازه است.

وی افزود: در تعاریف توسعه یافتگی شاخص هایی مانند میزان توجه اوج به گروه های دارای محدودیت مورد توجه است و خط کش یک جامعه اخلاقی به میزان توجه آن به گروه‌های خاص باز می‌گردد.

ربیعی ادامه داد: بنابراین بهتر است روی کودکانی که نمی‌توانند زندگی طبیعی داشته باشند، سالمندان ناتوان و گروه‌های معلولی که پر از استعدادند ولی وقت نابرابر اجتماعی دارند تمرکز شود و انسداد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهت آن ها برداشته شود.

حرکت با ویلچر، حرکت عابر پیاده محسوب می شود

وزیر رفاه اظهار کرد: افرادی که بلندگو دارند، صداهای بلندتری دارند و بلند کردن بعضی صداها خودبخود باعث واقع نمایی می شود. حضور معلولان در شوراها نیز می تواند صدای گروه های خاموش در جامعه باشد.

وی گفت: باید گفتگوی اجتماعی درونی جهت اصلاح اوضاع این گروه های خاص شکل بگیرد و اعتقاد دارم با سیاست گذاری می توانیم بر پرسشها غلبه کنیم و جهت از بین بردن نابرابری ها باید سیاست گذاری کنیم.

ربیعی ادامه داد: به همین علت است که از دهه 40 برنامه های توسعه ای داریم و کم کردن نابرابری های حاشیه نشینی باید رخ دهد.

وی به نابرابری های فقر و غنا اشاره کرد و گفت: باید لایحه ای که اطراف معلولان به مجلس فرستادیم را دنبال کنیم و به صحن مجلس بیاوریم و جهت سال 97 بودجه را بر اساس این لایحه ببندیم.

وزیر رفاه گفت: مصوبه ای در کمیسیون اجتماعی دولت با عنوان «حرکت با ویلچر حرکت عابر پیاده» مطرح است که در گذشته حرکت با ویلچر، حرکت با ماشین

وزیر رفاه در مورد مناسب سازی حرکت معلولان و سالمندان گفت: مصوبه ای در کمیسیون اجتماعی دولت با عنوان «حرکت با ویلچر حرکت عابر پیاده است» مطرح است که قبلا حرکت با ویلچر، حرکت با ماشین تلقی می شد. تا دو سه هفته آینده مصوبه آن را از هیأت دولت می گیریم.

وی افزود: جهت بردن آموزش به منزل ها و عادی سازی حضور کودکان و افراد معلول در جامعه باید فرهنگسازی شود و زمینه اشتغال هم به خاص جهت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فراهم شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: عابر پیاده | سالمندان | علی ربیعی | سیاست | روستا | اخبار رفاه و تعاون | علی ربیعی | وزیر کار و تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *