خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عده ای در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به دنبال حاشیه سازی حج 96 هستند

سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت حج و زیارت گفت: در حالی که نخستین کاروان زائران ایرانی نهم مردادماه 96 به عربستان اعزام می‌شود، اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی

عده ای در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و ... به دنبال حاشیه سازی حج 96 هستند

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید ابراهیم اسداللهی سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت حج و زیارت روز شنبه با اعلام اینکه عده ای به دنبال ایجاد حاشیه سازی با نشانه عقب ماندن از کار مهم این شرکت هستند، در تصویر العمل به فیلم منتسب به پرتاب کفش به سمت نخستین کاروان زائران اعزامی ایرانی به مکه که اخیرا در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … انتشار یافته اظهار داشت: درحالی که نخستین کاروان زائران ایرانی بعد از یک سال وقفه در نهم مرداد ماه 96 به عربستان اعزام خواهند شد، اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … با حاشیه سازی، به دروغ خبر از ورود کاروان زائران ایرانی به مکه و درگیری آنان می دهند.
وی افزود: اصل عنوان این فیلم مربوط به سال های گذشته آن هم درگیری گروهی از خود عربستانی ها در شهر مدینه بوده که در متن یادداشت زیر آن، مکه قید شده است هست.

عبارات مهم : روابط عمومی – حج و زیارت

سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت حج و زیارت با تاکید بر اینکه در آن وقت هم هیچ زائر ایرانی در آن درگیری حضور نداشته هست، گفت: متاسفانه بعضی افراد با هدفی خاص به دنبال سوء استفاده از اینگونه اینترنت هستند.
اسداللهی تصریح کرد: عنوان حج شخصی نیست و متعلق به ملت کشور عزیزمان ایران است و جهت دفاع از حقوق مردم به دنبال شناسایی عامل یا عاملان نشر اینگونه شایعات خواهیم بود و قطعا این عنوان را از طریق مجاری قانونی بررسی کرده و مسیر قانونی پیگیری خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال ارایه عالی ترین راهکار مقابله با اینگونه شایعات هستیم و به زودی به نتیجه نیز خواهیم رسید، گفت: جهت مقابله با اینگونه شایعات با نهادهایی که در بحث شبکه های مجازی فعالیت دارند نشست هایی نیز برگزار کرده و در حال مشورت هستیم.
سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت حج و زیارت تصریح کرد: اگر بخواهیم به این شایعات توجه کنیم هر روز باید وقت زیاد خود و همکاران را جهت اینگونه اخبار بی ارزش گذاشته و پاسخگوی شایعات کذب آنان باشیم.
اسداللهی گفت: مردم می توانند جهت دسترسی به اخبار دقیق و صحیح به دور از هرگونه حاشیه سازی به سامانه شرکت حج و زیارت مراجعه کرده و از بروزترین اخبار روز مطلع شوند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روابط عمومی | حج و زیارت | اینستاگرام | ایرانی | اداره | اخبار | شایعات | زائران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *