خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ظرفیت های شهرداری را جهت فقرزدایی پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیج می کنیم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ظرفیت های متفاوت را جهت پیگیری به نیازمندان و فقرزدایی در کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از رویکردهای مهم توسعه اجتماعی شهر بسیج کنیم.

ظرفیت های شهرداری را جهت فقرزدایی پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیج می کنیم

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛اظهار کرد:هم اکنون در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کودکان بسیاری هستند که به وسیله باندها و گروه های خاص بکار گرفته شده است و در شرایط نامناسب و با تحمل فشارهای معنوی و روانی اوج زندگی می کنند که این عنوان در جامعه و در قالب معضلات اجتماعی مانند تکدی گری، دستفروشی، بزهکاری و غیره بروز می کند.

وی با بیان اینکه اوضاع کودکان کار و خیابان در شهر تهران مناسب نبوده و این کودکان از جایگاه حقیقی و حقوقی شایسته خود برخوردار نیستند، تصریح کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها گسترده ای را در این راستا انجام داده ولی به تنهایی قادر به آخر رساندن تمام مباحث در این زمینه نیست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: شهرداری تهران در قالب طرح جهاد مهربانی ضمن شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، پیگیری به خانواده های آنان را به عنوان خانواده های نیازمند در دستور کار قرار داده آیا که شناسایی افراد نیازمند و بهره گیری از ظرفیت های خیران، معتمدان و شرکت های دیگر محلی در اجرای این طرح از وظایف قرارگاه جهادی است.

ظرفیت های شهرداری را جهت فقرزدایی پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیج می کنیم

عبداللهی در آخر تأکید کرد: بنا داریم ظرفیت های متفاوت را جهت پیگیری به نیازمندان و فقرزدایی در کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از رویکردهای مهم توسعه اجتماعی شهر بسیج کنیم.

انتهای پیام/

کودکان کار از جایگاه حقیقی و حقوقی برخوردار نیستند

واژه های کلیدی: معضلات اجتماعی | شهرداری | خانواده | کودکان | تهران | ایران | اخبار شهرداری تهران | اخبار شورای پنجم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *