خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نیروی انتظامی از ارکان مهم برقراری نظم و امنیت در کشور است ، ضرورت انجام گشت‌های هدفمند و اثرگذار به وسیله پلیس

فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: نیروی انتظامی از ارکان برقراری نظم و امنیت کشور از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها است.

نیروی انتظامی از ارکان مهم برقراری نظم و امنیت در کشور است ، ضرورت انجام گشت‌های هدفمند و اثرگذار به وسیله پلیس

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در مراسم صبحگاه امروز که در یگان امداد این فرماندهی برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه، یگان امداد در ماموریت های پلیس، بیان داشت: خوشحال هستم که امروز در جمع یکی از مهمترین واحدهای موثر در برقراری نظم و امنیت پایتخت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هستم.

وی افزود: با توجه به حساسیت کار شما و اینکه حضور گسترده شما می تواند اثر زیادی را در انضباط ، نظم و آرامش شهروندان داشته باشد و وظایف و ماموریت های شما بسیار حائز اهمیت هست، ترجیح دادم نخستین نوبت در جمع شما باشم.

فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به اینکه از همه تلاش ها، زحمات وخدمات شما تقدیر می کنم و اعتقاد دارم که این تلاش ها، کارها و خدمات باید متفاوت تر و جدی تر و اثر بخش تر باشد، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی که با عنایت به کلام نورانی مقام معظم رهبری مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله هستند، از اثر گذارترین مجموعه های امنیتی کشور است.

نیروی انتظامی از ارکان مهم برقراری نظم و امنیت در کشور است ، ضرورت انجام گشت‌های هدفمند و اثرگذار به وسیله پلیس

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ارکان برقراری نظم و امنیت کشور از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها هست، گفت: امروز نیروی انتظامی دارای ماموریت های متنوع و متکثری هست؛ تا بدانجا که مردم این کشور همواره به امید وجود پلیس، در عرصه های متفاوت اقتصادی، علمی، فرهنگی و غیره مشغول تلاش های روزانه خود هستند.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: کار برقراری نظم و امنیت به مثابه نقطه آغازین هر کاری است و اگر نظم و امنیت نباشد، هیچ تشکیلاتی نمی تواند به فعالیت های خود بپردازد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین و خطیرترین وظایف امروز بر عهده پلیس و ناجا است و از این رو باید جایگاه خود را بدانید و حساسیت کار خود را متوجه باشید، بیان داشت: در اجرای این مهم، اساسی ترین توصیه ای که باید مد نظر ما باشد، این است که باید به مردم کشور و شهرمان احترام بگذاریم، آیا که ما نوکر و خادم مردم هستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: یادمان باشد جهت خدمت به مردم آمده ایم، آیا که فلسفه شکل گیری نیروی انتظامی ارایه خدمت و مواظبت از مردم و ایجاد آرامش و ارتقا نظم و امنیت جامعه است و ما آمده ایم تا از مردم مواظبت و مواظبت کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: نیروی انتظامی از ارکان برقراری نظم و امنیت کشور از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها است.

سردار رحیمی عنوان داشت: وجود یک پلیس باید مظهر آرامش، نظم و انضباط و اقتدار باشد و اگر اینگونه باشد بدانید که بافایده و موثر واقع خواهد شد و در غیر این صورت است که مسیر را اشتباه رفته اید.

وی با اشاره به اینکه پلیس معرف اخلاق اجتماعی جامعه است و باید با رفتارهایش، واکنش‌ها جامعه را عوض کردن دهد و با هنجارهایی که در ماموریت هایش انجام می دهد نا هنجاری ها را از بین ببرد و نباید عامل پلشتی ها و رفتارهای ناشایست باشد، گفت: با مردم باید لطیف ترین، مودبانه ترین و عالی ترین برخورد را داشته باشیم، آیا که ما خادم مردم هستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در آخر با تاکید بر لزوم داشتن گشت های هدفمند، بیان داشت: باید گشت ها هدفمند و اثرگذار باشند و با احترام به مردم با چشمانی باز و تیز بین با کوچکترین مورد نا امنی و بی نظمی برخورد شود.

انتهای پیام/

پلیس معرف اخلاق اجتماعی جامعه است

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی | نیروی انتظامی | انتظامی | ایران | امنیت | برخورد | اخبار انتظامی | ارتقای امنیت اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *