خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صرفه جویی یک میلیون دلاری در هزینه تولید قطعات مترو

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با کمک دانشگاه صنعتی شریف موفق به تأیید کیفیت ۵٠ قطعه ساخت داخل شده است ایم که

صرفه جویی یک میلیون دلاری در هزینه تولید قطعات مترو

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه سفارش قطعات مترو پرحجم نیست در نتیجه سود بالایی عاید تولید کننده نمی شود ، حال اگر در تامین هزینه تحقیقات به شرکت های دانش بنیان کمک شود، مانع اوج رفتن قیمت محصولات تولیدی می شود.

وی با اشاره به اینکه تولید کنندگان داخلی با کمترین امکانات و تجهیزات مشغول به ساخت پیچیده ترین قطعات مترو با کیفیت اوج هستند، افزود: با کمک دانشگاه صنعتی شریف موفق به تأیید کیفیت ۵٠ قطعه ساخت داخل شده است ایم که استفاده از این تولیدات ملی در سال گذشته باعث صرفه جویی یک میلیون دلاری شده است است.

احمدی بافنده تصریح کرد: ما نمی خواهیم که قطعات مترو به طور انحصاری تنها به وسیله تعدادی از شرکت ها ساخته شود و خواهان ورود شرکت های دیگر در این امر هستیم.

صرفه جویی یک میلیون دلاری در هزینه تولید قطعات مترو

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه خاطر نشان کرد: براساس آیین نامه مالیاتی باید شرکت های متفاوت در تولید قطعات در مناقصه حضور یابند ولی گاهی به علت پایین بودن تعداد شرکت ها، این امر محقق نمی شود که در این راستا باید شرکت های شخصی تولید کننده قطعات مترو از امتیاز شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند.

انتهای پیام/

کیفیت 50 قطعه ساخت داخل تایید شده است است

واژه های کلیدی: شرکت های دانش بنیان | یک میلیون دلار | احمدی بافنده | قطعات | تهران | تولیدات ملی | شرکت انحصاری | خصوصی سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *