خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همسو نبودن برنامه‌های توسعه ملی با طرح‌های منطقه‌ای ، صدور بیشترین پروانه ساخت در منطقه 12

معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: متاسفانه در کشور ما برنامه های توسعه ملی با برنامه های توسعه منطقه ای همسو نیستند.

همسو نبودن برنامه‌های توسعه ملی با طرح‌های منطقه‌ای ، صدور بیشترین پروانه ساخت در منطقه 12

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصدو هفتادمین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(یکشنبه)برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد 12 ساله معاونت شهرسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: پرسش اینجا است که آیا در توسعه شهری نظام‌مند عمل کرده‌ایم؟ و یا کیفیت خدمات شهری را زیاد کردن داده‌ایم و امکانی ایجاد کرده‌ایم تا خدمات را برون سپاری کنیم؟

عبارات مهم : شهرسازی – شهرداری
وی افزود: ارتباط ما با برنامه توسعه ملی قطع هست، برنامه های توسعه ملی باید با برنامه های توسعه منطقه ای و ناحیه ای و طرح جامع پیوند بخورد که ما امروز این مورد را نداریم و برنامه‌های ملی با برنامه‌های توسعه منطقه ای همسو نیستند.

پشمچی زاده در ارتباط با ساخت و سازها در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شتاب صدور پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده در منطقه 12 از دیگر مناطق شهر پیشی گرفته است.

وی افزود: هیچ گاه در شهرداری به مباحث هزینه ای توجه نشده است و در حال حاضر گزارش ساخت و ساز در مناطق آماده است و می توانیم اعلام کنیم که چه میزان از گزارش ها براساس ضوابط پیش رفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در رابطه با عنوان حریم بیان داشت: امروز بااهمیت ترین عنوان در رابطه با حریم بحث مغایرت های قانونی است و باید بپذیریم که حل این مغایریت‌های قانونی با دولت ها است و اگر این کار صورت نگیرید، مشاهده می کنیم که هر روز حریم ها مورد دست اندازی قرار می گیرد.

پشمچی زاده گفت: با توجه به رشد جمعیت در دهه 60، برنامه ریزان شهری تصمیم گرفتند که در مناطقی مانند منطقه 22 بلند مرتبه سازی انجام شود که آثار آن را امروز مشاهده می‌کنیم و در سال 93 شورای عالی شهرسازی و معماری طرح تفضیلی منطقه 22 را متوقف کرد.

انتهای پیام/

همسو نبودن برنامه‌های توسعه ملی با طرح‌های منطقه‌ای ، صدور بیشترین پروانه ساخت در منطقه 12

واژه های کلیدی: شهرسازی | شهرداری | پروانه | معماری | مشاهده | قانونی | برنامه | ارتباط | ایران | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *