خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدرنشینی تریاک صحت ندارد ، شیشه و هروئین نخستین مخدرهای مصرفی معتادان کشور هستند

نائب مدیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دو مخدر شیشه و هروئین جزء نخستین موادمصرفی معتادان کشور هستند و آمار در صدر بودن تریاک صحت ندارد.

صدرنشینی تریاک صحت ندارد ، شیشه و هروئین نخستین مخدرهای مصرفی معتادان کشور هستند

محمد کاظمی نایب مدیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر، شیشه و هرویین در صدر موادمخدر مصرفی معتادان کشور قرار دارند و این عنوان در شرایط فعلی جامعه و در میان مصرف کنندگان موادمخدر ملموس و قابل ملاحظه است.

وی افزود: آماری که اخیرا از سوی ستاد مبارزه با موادمخدر مبنی بر در صدر بودن مصرف تریاک انتشار یافته صحت ندارد؛ لیکن مصرف مخدر تریاک جهت معتادان بسیار پرهزینه و گران بوده و همچنین نیازمند فراهم کردن مقدمات بسیاری است که بعید به نظر می رسد فرد مصرف کننده زحمت آماده سازی تریاک جهت مصرف را تحمل کند.

نایب مدیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که ساخت، تهیه و دسترسی به مخدر شیشه بسیار ساده و نسبت به سایر مخدرها کم هزینه تر است و فرد معتاد جهت مصرف این ماده به مقدمات و آماده سازی تدارکات خاصی نیاز ندارد، اغلب مصرف کنندگان موادمخدر در شرایط فعلی این ماده را گزینش و استعمال می کنند.

صدرنشینی تریاک صحت ندارد ، شیشه و هروئین نخستین مخدرهای مصرفی معتادان کشور هستند

کاظمی ادامه داد: اگر چه مصرف هر گونه موادمخدر و محرک عوارض سنگینی جهت فرد معتاد به دنبال دارد ولی به عقیده درمانگران اعتیاد، پیامدهای مصرف مخدر شیشه نسبت به سایر مخدرها چون مخدر تریاک زیاد هست؛ همچنین در میان بسیاری از مصرف کنندگان به خاص جوانان، فرد مصرف کننده شیشه خود را دارای تشخص و کلاس خاصی می داند و این امر یکی دیگر از دلایل گرایش افراد به استعمال این مخدر است.

انتهای پیام/

خطر دسترسی ساده و کم هزینه مخدر شیشه جامعه را ترساندن می‌کند

واژه های کلیدی: مبارزه با موادمخدر | مجلس شورای اسلامی | موادمخدر | کمیسیون | معتاد | اخبار قضایی و حقوقی | مواد مخدر | ستاد مبارزه با مواد مخدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *