خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شهرداری های مناطق در دیدار از ساختمان ها ملزم به رعایت قوانین هستند

مدیر کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی گفت:شهرداری های مناطق در دیدار از ساختمان ها ملزم به رعایت قوانین به منظور اجرای دستور العمل ها و شیوه نامه ها هستند.

شهرداری های مناطق در دیدار از ساختمان ها ملزم به رعایت قوانین هستند

سهیلا صادق زاده مدیر کل معاونت معماری و شهرسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛بااشاره به اهمیت رعایت ضوابط در ساختمان ها جهت اخذ آخر کار اظهار داشت:معاونت شهرسازی و معماری موظف به اجرای مستقیم دستور العمل ها و شیوه نامه ها در استاندارد سازی ساختمان ها و مناسب سازی معابر است.
وی افزود: از جمله شیوه نامه های مناسب سازی معابر این است که با توجه به موقعیت ساختمان ها باید هنگامی که تعداد طبقات از طبقه خاصی بالاتر می رود،حتمأ مجهز به آسانسور باشند و دکمه های آن جهت نابینایان و معلولان نیز قابل استفاده باشد؛همچنین در ورودی های با شیب کمتر از 8 درصد،رمپ راه اندازی شود تا معلولان بتوانند براحتی تردد کنند.

عبارات مهم : شهرسازی – شهرداری

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: در جلسات بازنگری، نمره مناسب سازی معماری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت مناطق از نمره 100، بین 80 تا 85 تعیین شده است است آیا که باید در دیدار از ساختمان های دولتی و عمومی ،تاکید بر رعایت قوانین داشته باشند.
صادق زاده تاکید کرد: شهرداری زمانی آخر کار به ساختمان ها ارائه می دهد که تمام ضوابط و اصول در آن رعایت شده است باشد که در این رابطه با اجرای کارها فرهنگی جهت مالکان و سازندگان ساختن فرهنگ می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرسازی | شهرداری | ساختمان | معماری | ایران | قوانین | اخبار ش | معونت شهرسازی و معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *