خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شناسایی و دستگیری مامور قلابی دادسرای نظامی به وسیله ماموران پلیس راه

رئیس پلیس راه غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری یک جاعل عنوان مامور دادسرای نظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

شناسایی و دستگیری مامور قلابی دادسرای نظامی به وسیله ماموران پلیس راه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ کلاهبرداری که با در دست داشتن کارت شناسایی جعلی دادسرای نظام به پلیس راه پایتخت کشور عزیزمان ایران قم مراجعه کرده و قصد ترخیص یک دستگاه پژو ٢٠٦ را داشته، با هوشیاری فرمانده پاسگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران قم تحویل کلانتری می‌شود.

سرهنگ محمودی مدیر پلیس راه غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در پی انتشار این خبر اظهار داشت: هویت مهم این جاعل عنوان که کارت شناسایی فردی به نام م. ز، مامور دادسرای نظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران را همراه داشته، بعد از استعلام به عمل آمده، مشخص شده است و برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با دادسرای نظامی تهران مقرر شد نامبرده تا تعیین وظیفه و مراجعه نیرو‌های حفاظت اطلاعات دادسرای نظامی تهران تحویل آن کلانتری شود و از طریق دادگاه بخش آفتاب فعلا کارها اولیه انجام شود. بنابراین نامبرده به همراه مدارک جعلی تحویل نماینده کلانتری شد.

شناسایی و دستگیری مامور قلابی دادسرای نظامی به وسیله ماموران پلیس راه

رئیس پلیس راه غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: این ماشین به علت داشتن خلافی به مبلغ ٤ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان، توقیف شده است بود.

سرهنگ محمودی در ادامه توضیح داد:پس از مراجعه این فرد جهت ترخیص خودرو، سرهنگ دوم کاظمی، پلیس راه آزادراه تهران-قم به حرکات او مشکوک شده است و بعد از تحقیقات زیاد و استعلام از دادسرای نظامی تهران، همکاری نامبرده با این مجموعه رد و معلوم شد فردی با این مشخصات در آن مجموعه فعالیت نمی‌کند.

انتهای پیام/

مامور قلابی دادسرای نظامی به وسیله ماموران پلیس راه دستگیر شد

واژه های کلیدی: کارت شناسایی | تهران | ایران | اخبار انتظامی | رئیس پلیس راه غرب استان تهران | سرهنگ محمودی | مامور قلابی | پلیس راه راهور ناجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *