خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد خاص گروه تحریریه سایت سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم تابستانی شما ثبت شود.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ جهت رهایی از پایتخت پر دود و دم باید آدرس مکان دیدنی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای شما را جهت شروع هفته کاری تازه عوض کردن بدهد و خستگی را از تن شما بیرون کند. گروه تحریریه سایت از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار جهت آخر هفته رابرنامه ریزی کرده تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پشنهاد خاص این هفته گروه تحریریه سایت: “پارک بازیافت”

«پارک بازیافت» مجموعه ای زیبا، دلنشین و جالب است که در منطقه 16 پایتخت کشور عزیزمان ایران و در محله خزانه واقع شده است هست. این مجموعه علاوه بر اینکه جهت کودکان و نوجوانان خوشایند هست، می تواند در آموزش حفظ پاکی محیط زیست و اهمیت مساله بازیافت جهت این گروه های سنی نقش خوبی را ایفا کند.

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

روزانه در پایتخت کشور عزیزمان ایران حدود چند هزار تن زباله خشک و تر تولید می شود. با انتخاب پارک بازیافت جهت آخر هفته فرزندانمان این پارک را به آنها نشان دهیم تا ببینند که چگونه می‌توان با انواع بطری های پلی اتیلین (بطری های آب و نوشابه و دیگر نوشیدنی ها) وسایل مورد نیاز را ساخت و دوباره مورد استفاده قرار داد و از آلودگی محیط زیست هم جلوگیری کرد. همچنین می توان از زباله های بازیافتی خشک و بعضی فلزات استفاده کرد و مجموعه ای مثل پارک بازیافت را تجهیز کرد.

پس از ورود به محله علی آباد، پارک بازیافت را که با وسایل و تزیینات مختلفی از انواع اجناس بازیافتی ساخته شده است را می بینید. در این میان می‌توان به تندیس حیوانات، نیمکت ها و گلدان هایی که با پسماندهای خشک و زباله های دور ریختنی مثل لاستیک های فرسوده تهیه شده است اند اشاره کرد.

حضور در پارک بازیافت فرزند شما را هیجان زده می کند

پارک بازیافت با توجه به ایده ها و خلاقیت های تازه و نو طراحی شده است است و قشنگی خاص و منحصربه فردی دارد و مکانی جالب و خاطره انگیز جهت دیدار کنندگان و استفاده کنندگان فراهم کرده است.

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد خاص گروه تحریریه سایت سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم تابستانی شما ثبت شود.

این پارک به وسیله شهرداری تهران با المان های بازیافتی ساخته شده است هست. همه وسایل آن مانند جدول ها، تیرهای چراغ برق، وسایل بازی و مبلمان های موجود در این فضا از مواد بازیافتی تهیه شده است و در انتخاب پارک بازیافت جهت گشت و گذار خود و فرزندتان تردید نداشته باشید. وجود حیواناتی که از وسایل بازیافتی ساخته شده است اند فرزندانتان را به هیجان می آورد و جهت آن ها لذت بخش و خوشحال کننده خواهد بود. طراحی پارک بازیافت جهت نخستین بار در کشور عزیزمان ایران با استفاده از تجربه های جهانی در مورد بازیافت و با ایده ای خلاقانه و جالب انجام شده است و بدون شک خاطرات خوبی را جهت شما و خانواده تان به جا می گذارد.

توصیه مسیر یاب گروه تحریریه سایت جهت رسیدن به “پارک بازیافت”

برای دسترسی به «پارک بازیافت» از این مسیر استفاده کنید. بعد از ورود به غرب بزرگراه آزادگان و پشت سر گذاشتن بلوار شهید دستواره به خیابان باستانی پور در منطقه ۱۶ پایتخت کشور عزیزمان ایران در محله علی آباد جنوبی وارد می شوید. پارک بازیافت درست در ضلع جنوبی پارک خزانه قرار دارد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مواد بازیافتی | بازیافت | استفاده | طراحی | زباله | ایران | مجموعه | انتخاب

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

شادی و هیجان را در «پارک بازیافت» تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *