خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ساماندهی بیش از 17 هزار سرویس مدرسه

رئیس پلیس فاتب گفت: امسال بیش از 17 هزار سرویس مدرسه جهت جابجایی دانش آموزان در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ساماندهی شده است است.

ساماندهی بیش از 17 هزار سرویس مدرسه

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار رحیمی مدیر پلیس فاتب در مراسم طرح استقبال از مهر که امروز(چهارشنبه)برگزار شد،اظهار کرد: ما آماده می‌شویم که تمام نونهالان و دانش آموزان و معلمان بتوانند بهار علم را مراسم خوش حالی بگیرند و این آمادگی از چندین هفته گذشته فراهم شده است است.

وی افزود: امسال به علت تقارن ماه مهر و ماه محرم با یکدیگر، این ماه (ماه مهر) اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و پلیس از تمام ظرفیت خود در طرح استقبال از مهر استفاده می‌کند و پلیس روز اول مهرماه در آماده باش کامل است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا بار سنگین ترافیک شهر را کم کردن دهیم.

ممنوعیت ساخت و سازها از 25 شهریورماه تا 20 مهرماه در پایتخت

سردار رحیمی گفت: همزمان با شروع مهرماه، از 25 شهریورماه تا 20 مهرماه هر گونه ساخت و ساز را ممنوع کردیم و بیش از 17 هزار سرویس مدرسه ساماندهی شدند.

وی گفت: به خانواده ها توصیه می‌شود تا جهت فرزندان خود از سرویس‌هایی استفاده کنند که از سوی مدارس و آموزش و پرورش تأیید شده است باشند.

رئیس پلیس فاتب با بیان اینکه امسال به بیش از 8 هزار و 200 راننده سرویس مدارس در رابطه با نوع برخورد با کودکان و نحوه رانندگی آموزش‌هایی ارائه شده است هست، گفت: با کمک آموزش و پرورش به بیش از 970 هزار همیار پلیس آموزش‌هایی داده شد، لیکن همین بچه‌ها رانندگان آینده هستند و باید از همین امروز راجع به رعایت نظم و انضباط ترافیکی آموزش ببینند و همچنین 32 هزار پلیس مدرسه هم جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای در اطراف مدرسه آموزش‌های مورد نیاز را دریافت کرده‌اند و 120 هزار معلم به صورت داوطلب به عنوان فرهنگیار به پلیس کمک می‌کنند.

سردار رحیمی گفت: طرح برخورد با رانندگان متخلف در شب هم در دستور کار هست، لیکن در طی این ساعات، در هر روز یک مورد اتفاق واژگونی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ می دهد. طرح برخورد با توقف خودروها در حاشیه خیابان‌ها که یک معضل بزرگ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است با بهره‌گیری از ماشین‌های حمل ماشین انجام می شود و طرح ساماندهی جرثقیل‌ها نیز باید اجرا شود که سال‌ها ابتر مانده است و طرح ساماندهی ماشین‌های بار بر هم اجرا می شود که در این راستا از شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری درخواست دارم که به این موارد پیگیری کنند.

ساماندهی بیش از 17 هزار سرویس مدرسه

آمادگی پلیس جهت حل مسئله بی‌انضباطی ترافیکی شهر تهران

وی گفت: باید موتورسواران هم ساماندهی شوند و پلیس آمادگی دارد با کمک دستگاه‌های متفاوت مسئله بی انضباطی ترافیکی را حل کند، علی‌رغم اینکه عالی ترین موتورسیکلت‌های برقی در کشور تولید می‌شود، ولی از آن‌ها استفاده‌ نمی‌شود و باید کار را جهت استفاده از این قبیل موتورسیکلت‌ها از سازمان‌های خودمان شروع کنیم.

سردار رحیمی بیان داشت: مدیریت ترافیک شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کار مشکلی است و ما باور داریم با همین شرایط ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران اصلاح یابد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: موتورسیکلت | سرویس مدارس | موتورسیکلت | استفاده | ترافیک | استفاده | مدرسه | ماشین | ایران | آموزش | ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *