خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سازمان تأمین اجتماعی ٦٠درصد داروی کشور را تولید می کند

معاون درمان شرکت تأمین اجتماعی، گفت: شرکت تأمین اجتماعی حدود ٦٠درصد داروی کشور را تولید می کند، این شرکت نخستین خریدار درمان و دومین تولید کننده درمان در کشور هست.

سازمان تأمین اجتماعی ٦٠درصد داروی کشور را تولید می کند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، محمدعلی همتی معاون درمان شرکت تأمین اجتماعی، اظهار داشت: منابع قابل توجهی جهت طرح تحول سلامت گذاشته شد و شرکت های بیمه گری که قبلا نظر های بهداشتی نداشتند نیز وارد این فضا شدند و منابع خوبی را در این حوزه وارد کردند.
وی افزود: طرح تحول سلامت به سمتی پیش رفت که مردم سهم کمتری از جیب خود هزینه کنند و در این راستا شرکت تامین اجتماعی نیز وارد کار شد.

عبارات مهم : تجهیزات – سلامت

وی گفت: در شرکت تأمین اجتماعی، هم حمایت از تولید داخلی و عمل به آن مطرح است و هم این شرکت به نوعی سرمایه گذاری در این کار انجام داده است.
همتی با بیان اینکه شرکت تأمین اجتماعی حدود ٦٠درصد داروی کشور را تولید می کند، ادامه داد: این شرکت نخستین خریدار درمان و دومین تولید کننده درمان در کشور هست. در بحث تجهیزات بیمارستانی نیز دومین خریدار در کشور بعد از وزارت بهداشت هستیم.
وی با بیان اینکه توجه به شرکتهای دانش بنیان به عنوان اولویتی جهت شرکت تأمین اجتماعی هست، گفت: اعتقاد داریم که شدت وابستگی به خارج از کشور را باید کم کردن دهیم و در مسیر حمایت از تولید داخلی حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: آنچه که طی دو تا سه سال اخیر در شرکت تأمین اجتماعی اتفاق افتاد، شاهد این مدعاست که در این زمینه تلاش های بسیار خوبی انجام شده است است.
وی ادامه داد: تلاش در مسیر حمایت از تولید داخلی جهت خودکفایی کشور اهمیت ملی می خواهد و تمامی سازمانها و ارگانها باید در این مسیر حرکت کنند و به تولیدات داخلی توجه بیشتری نمایند.
معاون درمان شرکت تامین اجتماعی گفت: بحث تجهیزات پزشکی با سلامت مردم سر و کار دارد از اینرو باید حداقل استانداردهای خاص را جهت آن تعریف کرد.
وی تاکید کرد: یکی از استراتژی های مهم شرکت تأمین اجتماعی، حمایت از تولید داخلی است و در این راستا کارها زیادی انجام شده است است.
وی گفت: به دنبال حمایت از تولید داخلی و شرکتهای دانش بنیان هستیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.
همتی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که بعد از طرح تحول سلامت هزینه های درمان در شرکت تأمین اجتماعی بسیار زیاد کردن یافت. به عنوان مثال قبل از شروع طرح تحول سلامت این شرکت ماهیانه مبلغ ٣٨٠ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد پرداخت می کرد در حالیکه این رقم در حال حاضر به میزان یک هزار میلیارد تومان در ماه رسیده است و این راهی جز کنترل هزینه ها ندارد.
وی با بیان اینکه یکی از راه های کنترل هزینه ها خرید محصولات داخلی با کیفیت مناسب هست، گفت: هر شرکتی که با کیفیت خوب و قیمت مناسب وارد عرصه شود، قطعا همکاری خواهیم کرد.
معاون درمان شرکت تأمین اجتماعی، تصریح کرد: تجهیزات طرح ارتقای هتلینگ، رادیولوژی دیجیتال، تجهیزات داخلی آمبولانس، مانیتورهای اتاق عمل و سی سی یو، تجهیزات مصرفی بیمارستانها و درصد بسیاری از پروتزها، جزو محصولات داخلی هستند.
وی ادامه داد: نگرش شرکت تأمین اجتماعی حمایت از تولید داخل و توجه زیاد به شرکت هایی است که در این مسیر جهادگونه فعالیت می کنند.
همتی اظهار داشت: در بحث تجهیزات “های تکنولوژی” نیز که عمدتا از خارج از کشور وارد می شود، باید شرکت های دانش بنیانی وجود داشته باشد تا آرام آرام این تکنولوژی ها را به کشور انتقال یافته کنند و ما اعلام آمادگی می کنیم که در این زمینه نیز کمک های موثری داشته باشیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تجهیزات | سلامت | سازمان تأمین اجتماعی | تولید دارو | وزارت بهداشت | طرح تحول سلامت | شرکت های دانش بنیان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *