خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ساخت و ساز در باغ‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: افرادی که باغات شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را خریداری می‌کنند نمی‌توانند بهره برداری مادی از آن‌ها داشته باشند.

ساخت و ساز در باغ‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام نمی‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به طرح حفاظت و صیانت از باغ های شهر تهران، اظهار داشت: از کمیسیون های شهرسازی، معماری و خدمات شهری و سلامت درخواست دارم طرحی که جهت حفظ و صیانت باغات در دو بخش بود را به طور مجزا در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: این طرح دو بخش دارد که یکی شناسنامه دار کردن باغ ها و لایحه طرح تفصیلی است که در جلسه گذشته به تصویب اعضا رسید.

عبارات مهم : شورای اسلامی – شناسنامه

چمران ادامه داد: بخش دوم طرح بحث و وقت برانگیز است و باید شورای عالی معماری و شهرسازی آن را تصویب کند تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم.
رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پیشنهاد می دهم که بخش به تصویب رسیده شناسنامه دار کردن باغ های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را جهت اجرا شدن به شهرداری ابلاغ کنیم.
چمران تاکید کرد: پیشنهاد می دهم تا نامه ای خطاب به بنیاد تنطیم شود تا افرادی که خریدار باغ ها هستند بدانند که این مکان ها باغ باقی خواهد ماند.
وی افزود: نمی شود که عده ای با خریداری این باغ ها درختان آن را قطع و برج بسازند.
وی خطاب به کسانی که قصد خرید باغ ها را دارند، گفت: هول نشوید که باغ ها را به قیمت ارزان بخرید، چراکه طبق پهنه بندی کار باغ ها انجام می شود و نمی توان از آن ها بهره برداری مادی کرد.
لازم به ذکر هست؛ اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به پیشنهاد چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به ابلاغ بخش نخست طرح حفظ و صیانت از باغ ها و شناسنامه دار شدن آن ها رای مثبت دادند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شناسنامه | شورای شهر | شهرسازی | معماری | ایران | درختان | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *