خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ساخت اتوبان صدر در دوره سوم شورای شهر کلید خورد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساخت این اتوبان در دوره سوم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شد و بعد از

ساخت اتوبان صدر در دوره سوم شورای شهر کلید خورد

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به بیانات مطرح شده است از سوی متصدی معاون شرکت حفاظت محیط زیم مبنی بر اینکه اتوبان صدر غیرکارشناسی ساخته شده است هست، اظهار داشت: زن ابتکار در دوره سوم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در شورا حضور داشتند و ساخت اتوبان صدر را خود به تصویب رساند.
وی با بیان اینکه روزانه بین یک هزار تا یک هزار و 500 دستگاه ماشین به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه می شود، افزود: اگرچه نمی توانیم جلوی تولید ماشین و خرید آن به وسیله شهروندان را بگیریم ولی باید جهت این خودروها برنامه ریزی هایی دقیقی انجام دهیم.

عبارات مهم : ابوالفضل قناعتی – شورای اسلامی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باید جهت برون رفت از این بن بست به فکر ساخت معابر، بزرگراه، تقاطع، تونل و پل باشیم، گفت: هم اکنون جهت وصل کردن شرق به غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران و بالعکس با مشکلاتی مواجه هستیم.
قناعتی ادامه داد: روزانه نزدیک به 25 درصد خودروهای استان های دیگر از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران عبور می کنند، به همین علت باید فضاهای پایتخت کشور عزیزمان ایران را به گونه ای تلطیف کنیم که عبور و مرور ساده شود.
وی با اشاره به بحث اتوبان صدر، تصریح کرد: ساخت این اتوبان در دوره سوم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شد و بعد از بررسی های زیاد از سوی کارشناسان فنی و عمران اعضا به این نتیجه رسیدند که به جای ساخت تونل باید در این مسیر اتوبان ساخته شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: کارشناسان زیادی در خصوص پروژه صدر نظر دادند و همین امر باعث شد قالیباف پیشنهادی مبنی بر ساخت پل را در شورای سوم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح کند. پیشنهاد آورده شده است به شورای سوم و با نظر اعضا به تصویب رسید.
قناعتی با تاکید بر اینکه پل صدر یکی از افتخارات کشور هست، گفت: باید به قالیباف جهت ساخت پل صدر مدال انقلابی و جهادی بدهیم، چراکه جهت اجرای پروژه صدر 7 سال وقت نیاز بود ولی قالیباف آن را در 2 سال به بهره برداری رساند.
وی اضافه کرد: قالیباف با روحیه جهادی و انقلابی بدون خستگی شبانه روز فعالیت کرده تا بتواند با احداث پل صدر پرسشها ترافیک شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین پرسشها مردم را حل کند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتقاد به سخنان معاون شرکت حفاظت محیط زیست گفت: جالب است افرادی که در دوره سوم در شورا حضور داشتند امروز از قالیباف انتقاد می کنند.
قناعتی افزود: این افراد علاوه بر قالیباف، مهندسان، شخصیت های علمی و فنی و کارشناسان عمرانی که آن وقت جهت ساخت این اتوبان بسیار زحمت کشیده اند را زیر پرسش می برند و آن ها را تخریب می کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ابوالفضل قناعتی | شورای اسلامی | هیئت رئیسه | شورای شهر | روزانه | قالیباف | انقلابی | ماشین | ایران | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *