خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روادید پیاده روی اربعین از بین بردن نخواهد شد

مدير كل عتبات عاليات شرکت حج وزيارت گفت:برای ایرانی ها و کسانی که مقیم کشور عزیزمان ایران هستند روادید صادر می کنیم،اما از بین بردن روادید بستگی به تصمیم وزارت امور خارجه دارد.

روادید پیاده روی اربعین از بین بردن نخواهد شد

محسن نظافتی، مدير كل عتبات عاليات شرکت حج وزيارت، در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه اربعین سال گذشته حدود دو میلیون و 500 هزار زائر جهت زیارت به کربلای معلی مشرف شده است اند،اظهار کرد: انتظار داریم امسال هم حدود 2 تا 3 میلیون زائر داشته باشیم.

مدير كل عتبات عاليات شرکت حج وزيارت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا امسال روادید ورود به عراق جهت زوار اربعین از بین بردن خواهد شد، گفت: روادید از بین بردن نخواهد شد. در سفر اخیر وزیر کشور عراق به کشور عزیزمان ایران پروتکلی مبنی بر از بین بردن نشدن روادید به امضاء طرفین رسید.

روادید پیاده روی اربعین از بین بردن نخواهد شد

وی افزود: حتی در سفر نخست وزیر عراق به ایران، مدیر جمهور نسبت به از بین بردن روادید بین طرفین اظهار میل به کرده بود که حیدرالعبادی به علت ادامۀ جنگ در عراق از قبول این پیشنهاد معذور بودند.

نظافتی با بیان اینکه آیا کشور عزیزمان ایران جهت زوار کشورهای همسایه -که از طریق کشورمان به زیارت کربلا مشرف می شوند- روادید ورود به کشور عزیزمان ایران را از بین بردن می کند؟ گفت: ما جهت ایرانی ها و کسانی که مقیم کشور عزیزمان ایران هستند روادید صادر می کنیم ولی از بین بردن روادید ورود به کشور جهت عبور زوار کشورهای همسایه بستگی به تصمیم وزارت امور خارجه دارد.

انتهای پیام/

امضای پروتکل از بین بردن نشدن روادید اربعین

واژه های کلیدی: ایرانی | ایران | میلیون | اربعین | اخبار حج و زیارت | محسن نظافتی | عتبات عالیات |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *