خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

٢٧٩ کارگر معدن آزاد شهر بیمه بودند ، راه اندازی واحد خاص در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر از شنبه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: جهت ارائه خدمات بیمه ای در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر واحد خاص ای از روز شنبه شروع به کار می کند.

٢٧٩ کارگر معدن آزاد شهر بیمه بودند ، راه اندازی واحد خاص در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر از شنبه

به گزارش گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان، علی اصغر نیک نیا مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان با تأکید بر ارائه خدمات به اتفاق دیدگان معدن زغال سنگ آزاد شهر در مناسب ترین وقت و به عالی ترین وجه ممکن، گفت: شرکت بهره بردار این معدن و پیمانکار مربوطه مطابق با آخرین لیست ارسالی به شعبه تأمین اجتماعی آزاد شهر دارای ٢٧٩نفر کارگر بیمه شده است بوده اند و ١٣٠ نفر از کارگران این معدن نیز از شرکت تأمین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می کنند. همچنین ١٢٠نفر از کارگران نیز بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور هستند.
وی با بیان اینکه شرکت بهره بردار مبلغ ٤ میلیارد تومان بدهی به شرکت تأمین اجتماعی دارد، گفت: با وجود بدهی کارفرما، خدمت رسانی شرکت تأمین اجتماعی به کارگران این واحد هرگز متوقف نشده بود و اکنون نیز شرکت تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی در خدمت کارگران و بویژه خانواده بازماندگان و مصدومین اتفاق است.

عبارات مهم : خانواده – استفاده

نیک نیا ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و طلب شفای عاجل جهت مصدومین این اتفاق از کارگران این معدن که به علت توقف فعالیت بدون کار شده است اند و همچنین خانواده کارگران متوفی دعوت کرد که از روز شنبه جهت انجام مراحل اداری و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی به شعبه آزادشهر مراجعه کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خانواده | استفاده | قانونی | کارگران | کارگر | همدردی | فعالیت | سازمان تامین اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *