خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راهکارهای طلایی مدیریت موفق را تجربه کنید

دستیابی به موفقیت در یک شرکت پیش از هر چیز به یک مدیر مدبر و با تجربه نیاز دارد.

راهکارهای طلایی مدیریت موفق را تجربه کنید

مجتبی کاشانی روانشناس عمومی در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: یکی از بااهمیت ترین شاخصه های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت و موفقیت کارمندان را جهت رسیدن به درجات اوج فراهم کند.

وی با بیان اینکه بخشش و فراموش کردن غلط های کوچکی که گاهی از سوی کارمندان سر می زند از دیگر شاخصه های یک مدیر موفق هست، ادامه داد: ترجیح اهداف شرکت به اهداف شخصی کارکنان، در موفقیت یک مجموعه نقش مهمی دارد.

کاشانی اضافه کرد: پرهیز از تصمیم گیری منفعت طلبانه در میان کارمندان و واکنش‌ها عادلانه با آنان موجب می شود تا دسترسی به موفقیت در یک شرکت سریع تر انجام شود.

راهکارهای طلایی مدیریت موفق را تجربه کنید

این روانشناس تاکید کرد: ایجاد وقت دوباره جهت جبران خطاها به کارمندان، اجازه به آن ها جهت بیان ایده ها و نظرات سازنده خود، برگزاری کلاس های آموزشی در مورد آشنایی با پرسشها مختلف، واکنش‌ها صحیح با ارباب رجوع از دیگر موارد مهم جهت دستیابی به موفقیت در یک اداره است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر شاخصه های یک مدیر موفق، اطلاع از خواسته زیر مجموعه هست، بیان کرد: تأمين خواسته کارمندان، عامل موثری در گسترش اعتماد آنان به مدير هست، لیکن مدیری که بتواند به طور دقيق وضعيت خلقی زیرمجموعه را تشخيص داده و به برطرف ناراحتی ها و پرسشها معنوی آنها بپردازد، بدیهی است از مهارت های خاص ای برخوردار است.

کاشانی گفت: فارغ از هر شاخصه و خصلتی در درون یک مدیر، چیزی که در نخستین گام نشان می دهد که آیا فرد مورد نظر مهارت‌های مورد نیاز جهت رهبری افراد را دارد یا خیر؟ این است که به توانایی خود اعتقاد و اعتماد کامل داشته باشد، همچنین او باید در سخنوری ماهر باشد، کارها را به عالی ترین شکل بین افراد تقسیم کرده و طوری واکنش‌ها کند تا کارمندان به آسانی دستورات صادر شده است از سوی وی را قبول کنند.

انتهای پیام/

دستیابی به موفقیت در یک شرکت پیش از هر چیز به یک مدیر مدبر و با تجربه نیاز دارد.

واژه های کلیدی: روانشناس | موفقیت | مجموعه | اعتماد | اخبار روانشناسی | مدیر موفق | بازار کار |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *