خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رئیس تازه شرکت تعزیرات حکومتی منصوب شد

وزیر دادگستری در حکمی، امیری اصفهانی را به سمت ریاست شرکت تعزیرات حکومتی منصوب کرد.

رئیس تازه شرکت تعزیرات حکومتی منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با صدور حکمی، مهدی امیری اصفهانی را به سمت ریاست شرکت تعزیرات حکومتی منصوب کرد.
در بخشی از حکم وزیر دادگستری خطاب به امیری اصفهانی آمده است:

عبارات مهم : تعزیرات حکومتی – وزیر دادگستری

با عنایت به توانمندی‏ های علمی و اجرایی و پیشینه ارزشمند مدیریتی، جنابعالی را به سمت «معاون وزیر دادگستری و مدیر شرکت تعزیرات حکومتی» منصوب می کنم.
بی تردید مهم‏ترین رسالت ما در شرکت تعزیرات، پاسداری از حقوق مردم و برقراری عدالت اقتصادی و تلاش جهت جلوگیری از اجحاف است.
بنیاد مدیریت در یک شرکت دادرسی، بر قانونمداری، حق خواهی و پاسخگویی استوار هست. پیشگیری از نفوذ آفت به درون سیستم ضمن اینکه نقش اصلاحی دارد، عامل ارج نهادن به کرامت انسان نیز هست. امیدوارم و انتظار دارم که شرکت تعزیرات، به مثابه ناظر امین و بیدار قاطبه مردم در ایجاد بازاری سالم و اسلامی و محیط کسب و کاری در تراز جمهوری اسلامی موفق باشد.
توجه به نظام های صحیح انگیزشی، آمادگی جهت ارایه اطلاعات و مواظبت از فرآیند برطرف پرسشها در عرصه فعالیت‏ های اقتصادی، ایجاد تغییرات روزآمد جهت کمک به مدیران زیرمجموعه به منظور تصمیم ‏گیری و تصمیم‏ سازی به سامان‏ تر، جلب اطمینان حداکثری همکاران به عنوان حامی قابل اعتماد و انجام سایر وظایف محول، رسالت خطیر شما است که با درایت و روشن بینی به انجام خواهد رسید. در این مسیر، به همکاری شایسته همه مدیران صف و ستاد با جنابعالی تأکید می کنم.
مهدی امیری اصفهانی از قضات دادسرای دیوان عالی کشور هست، که پیش از این در سمت قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مشغول خدمت بوده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تعزیرات حکومتی | وزیر دادگستری | پیشگیری | اقتصادی | اسلامی | اخبار حقوقی و قضایی | سازمان تعزیرات حکومتی | حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *