خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیدار مدیر ستاد مدینه منوره با نایب مدیر موسسه ادلاء

رئیس ستاد مدینه منوره بهمراه مسئولین بخش های متفاوت با نایب مدیر موسسه ادلاء دیدار کرد.

دیدار مدیر ستاد مدینه منوره با نایب مدیر موسسه ادلاء

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت حج و زیارت، بعد از ظهر امروز پنج شنبه 12 مردادماه مدیر ستاد مدینه منوره بهمراه مسئولین بخش های متفاوت با نایب مدیر موسسه ادلاء دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار آقای رضایی مدیر ستاد مدینه منوره از همکاری خوب آقای عصام دمیاطی نایب مدیر موسسه ادلاء در سالهای گذشته تقدیر و تقدیر نمود.

ایشان نظام مسار را در تسهیل امور زائرین خیلی موثر دانست که با برطرف بعضی از موانع قطعا ، این خدمت رسانی بهتر خواهد شد.

دیدار مدیر ستاد مدینه منوره با نایب مدیر موسسه ادلاء

رضایی در ادامه ضمن معرفی مسئولین بخش های متفاوت ستاد ،هدف از این دیدار را آشنایی زیاد کارشناسان مرتبط دو کشور با یکدیگر بیان کرد تا از همین ابتدای عملیات اگر پیشنهاداتی در جهت بهتر شدن فرآیند عملیات است با همکاری زیاد اجرایی گردد.

عصام دمیاطی نیز بیان کرد :برای اصلاح کار همه همکاری را خواهیم داشت و همه مسایل جهت اسکان و مغادره برنامه ریزی شده است است و خوشحال هستیم که در سایه همکاری متقابل با ستاد کشور عزیزمان ایران در سالهای گذشته توانستیم خدمات خوبی را ارائه نمائیم و اگرهم در سالجاری مشکلی خاص تا کنون مشاهده شده است است را قطعا پیگیری خواهیم کرد.

رضایی در ادامه از همکاری خوب مسئول و همکاران موسسه ادلاء از شروع عملیات حج سالجاری قدردانی نموده و بیان کرد با برنامه ریزی همکاران ستاد مدینه الحمدالله مشکلی در اجرای عملیات تا کنون نداشتیم و قطعا انتظار زائرین ایرانی رعایت عزت و احترام ایشان است که این مهم از اصول کار ستاد نیز هست.

عصام دمیاطی نایب مدیر موسسه ادلاء مدینه منوره اعلام کرد در جهت خدمت رسانی به حجاج بویژه حجاج ایرانی حریص هستیم و در این عنوان نهایت تلاش را خواهیم داشت.

رئیس ستاد مدینه منوره بهمراه مسئولین بخش های متفاوت با نایب مدیر موسسه ادلاء دیدار کرد.

آقایی، مسئول فرودگاه ستاد در مدینه نیز از روند خدمات از ابتدای عملیات به خوبی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تاپایان نیز به همین گونه باشدکه نماینده عصام دمیاطی نیز در جواب گفت همه تلاش ما در جهت خدمت به گونه ای است که حجاج هیچ دغدغه ای جز انجام اعمال حج نداشته باشند.

اکبری مسئول نقل ستاد مدینه نیز ضمن شکرگزاری بابت توفیق حضور حجاج ایرانی در سالجاری از گزینش شایسته و همکاری خوب نماینده مکتب وکلا آقای طارق حبش تقدیر کردند.

امینی مسئول رایانه ستاد مدینه نیز از پیشرفت الکترونیکی مسار قدردانی داشتند و ابراز امیدواری کرد تا با برطرف بعضی از پرسشها موجود شاهد تسهیل خدمت به زائرین باشیم.

سیفی مسئول مسکن ستاد مدینه نیز از توجه و اهتمام نایب مدیر موسسه ادلاء و همکاران ایشان تقدیر و قدردانی داشتند و درخواست داشتند کارمندان زیر مجموعه ایشان باکارشناسان ستاد زیاد ارتباط پیدا کنند تا پرسشها احتمالی در مدت وقت کمتری حل شود.

عصام دمیاطی در آخر اشاره داشت ان شاء الله نهایت همکاری از سوی نمایندگان وی با ستاد کشور عزیزمان ایران صورت خواهند گرفت که در این رابطه نماینده ای را جهت ارتباط با ستاد مدینه و برطرف پرسشها احتمالی معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدار مدیر ستاد مدینه منوره با نایب مدیر موسسه ادلاء

واژه های کلیدی: زائرین ایرانی | همکاران | قدردانی | مدینه | همکاری | سازمان حج | اخبار حج | حج 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *