خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شاه کلیدی که طعم خوشبختی را در زندگی یکسان دو چندان می کند ، “دوستت دارم”معجزه می کند

وقت گذاشتن جهت همسر و احساس همدلی با وی یکی از موارد ایجاد صمیمیت میان شما و همسرتان هست.

شاه کلیدی که طعم خوشبختی را در زندگی یکسان دو چندان می کند ، "دوستت دارم"معجزه می کند

فرید توکلیان روانشناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به اهمیت همدلی و صمیمیت زوجین اظهار کرد: زن ها با رعایت نکاتی می توانند دوستی همسران را نسبت به خود زیاد کردن دهند که یکی از این موارد گفتن جمله “دوستت دارم “به وی؛و همچنین افتخار به او در نزد دیگران است.
وی با بیان نکاتی کلیدی خاص بانوان جهت جلب دوستی همسر ادامه داد:مشورت کردن در کارها، برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف زندگی مشترک، گوش دادن به صحبت های همسرتان، هرچند که مخالف نظر شما باشد از جمله نکات کلیدی جهت جذب همسر محسوب می شود.

عبارات مهم : کلیدی – زندگی

توکلیان با اشاره به اهمیت خلوت چند ساعته زوجین جهت پیگیری به امور مورد علاقه ارزش تاکید کرد:در روند زندگی یکسان باید زمینه اعتماد زوجین فراهم شود تا هر کدام در وقت مخصوص به خودشان و انجام سرگرمی های مورد علاقه خود بتوانند درک بهتری از یکدیگر داشته باشند و همین امر زمینه زیاد کردن صمیمیت زوجین را به مراتب زیاد می کند.
وی با ارائه توصیه ای طلایی به بانوان بیان کرد:زمانی که جهت تفریح و مسافرت تخصیص داده شده است می دهید را هیچ گاه با بازگو کردن پرسشها و گله های روزانه تلخ نکنید در بعضی موارد به سلایق یکدیگر احترام بگذارید.
این روانشناس با تاکید بر اینکه گذشت لازمه زندگی پایدار و موفق است اضافه کرد:با چشم پوشی بر اشتباهات همسرتان زمینه زندگی پایدار را زیاد کردن بدهید و هیچ گاه بخاطر گذشت همسرتان را ملامت نکنید.
توکلیان در آخر گفت:بانوان باید توجه داشته باشند که تمام وقت خود را به کار منزل تخصیص داده شده است ندهند و جهت همسرشان هم وقت بگذارند و البته هنگام برگشت او به منزل اجازه دهید که مدتی را استراحت کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کلیدی | زندگی | دوستی | اخبار خانواده | جلب دوستی همسر | صمیمیت زوجین | زندگی پایدار | شاه کلید خوشبختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *