خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دزدی که بیماران را لخت می‌کرد، دستگیر شد

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان‌ها شده است و از بیماران دزدی کرده بود، خبر داد.

دزدی که بیماران را لخت می‌کرد، دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در ساعت ۵:۳۰ روز ۲۱ شهریور ماه عوامل حراست یکی از بیمارستان‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران به تردد‌های فردی ناشناس در محوطه بیمارستان مشکوک شدند که با توجه به سرقت اموال تعدادی از بیماران و همراهان آن‌ها و شباهت زیاد فرد ناشناس با تصویرهای به دست آمده از سارق مورد نظر، آن‌ها بلافاصله عنوان را به عوامل انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام کرده و این فرد دستگیر شد که در همان بازرسی اولیه تعداد دو گوشی گوشی و مقادیر دیگری اموال مسروقه از وی کشف شد.

همزمان با دستگیری این فرد، همراه یکی از بیماران خوابیدن در بیمارستان با مراجعه به عوامل حراست گفت که دقایقی پیش گوشی تلفن همراهش به دزدی رفته است.

او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت لحظه‌ای کوتاه از اتاق بیمار خود بیرون رفتم، گوشی تلفن همراهم را روی تخت بیمار گذاشته بودم، ولی زمانی که به داخل اتاق برگشتم، متوجه نبود گوشی گوشی خود شدم.

دزدی که بیماران را لخت می‌کرد، دستگیر شد

با شناسایی یکی از دو گوشی گوشی کشف شده است از فرد دستگیر شده است در بیمارستان و همچنین تطابق ۱۰۰ درصدی تصویر این فرد با تصویرهای به دست آمده از سارق اموال بیماران و همراهانشان، بلافاصله عنوان به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اعلام و متهم تحویل مأموران شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و در تحقیقات از متهم پرونده و بررسی پرونده‌های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که همگی آن‌ها در وقت مراجعه به بیمارستان مورد دزدی کیف حاوی وجه نقد و گوشی گوشی قرار گرفته بودند.

متهم در اعترافاتش به ماموران گفت: با در دست داشتن چند سرم نمکی یا تصویر رادیولوژی به داخل بیمارستان‌ها می‌رفتم؛ عوامل انتظامات بیمارستان نیز با مشاهده اموال همراهم و به تصور اینکه همراه بیمار هستم، دیگر مانع از تردد من در قسمت خوابیدن بیماران نمی‌شدند و من نیز از همین عنوان استفاده کرده و در ساعت‌های اولیه روز که معمولا بیماران و همراهانشان در حال استراحت هستند، اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراهشان که در کنار تخت بیماران قرار داشت کرده و بعد از دزدی به سرعت از بیمارستان خارج می‌شدم.

متهم در خصوص انگیزه خود از انجام این سرقت‌ها نیز به کارآگاهان گفت:: اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارم و گوشی‌های گوشی سرقتی را به فروشندگان مواد می‌دادم و مواد مصرفی خود را تهیه می‌کردم.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری مردی که با سرم نمکی وارد بیمارستان‌ها شده است و از بیماران دزدی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، مدیر پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه پیگیری به پرونده و با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام سرقت‌های مشابه و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس صادر شده است است.

وی از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند خواست تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اشاره به این پرونده، به شهروندان هشدار داد: قرار گرفتن اموال در انظار عمومی و ر‌ها کردن آن‌ها حتی جهت لحظاتی کوتاه، فرصتی است که سارقان به دنبال آن هستند.

انتهای پیام/

دستگیری دزد اموال بیماران بیمارستانی

واژه های کلیدی: دستگیری دزد | بیمارستان | پلیس آگاهی | بیمارستان | شناسایی | دستگیری | تصویر | ایران | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *